huet laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 13:48

hoihoi
heeft iemand hier ervaring met huet laarzzen, en heeft iemand er een foto van???
ze mogen in ieder geval niet duurde zijn dan 500 gulden, denken jullie dat ik dan uitkom?

kussies liselot

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 13:52

Als ik zo de verhalen hier heb gelezen is het iederen goed bevallen en ik geloof dat je voor 495 klaar bent ofzo....

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 14:09

volgens mij hebben o.a. Kitty en Prisca laarzen daar gekocht voor ron de 450 piek.... en idd hoor ik ook niets dan goeds!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 14:58

Ik heb ze al 3 jaar en gebruik ze intensief. Nog steeds zijn ze heel mooi en niet kapot. Ze zitten heerlijk (niet voor niets op maat laten maken) en ik zweer erbij... Voor mij niets anders meer. Het is je geld meer dan waard!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 15:29

Ik ben ook nog steeds heel erg blij met mijn Van Huet-laarzen. Ik heb ze niet zo op de foto, maar misschien dat ik een foto kan vinden waar ik op paard zit ofzo...

Nee, ik heb er geen foto van.

Omdat het verschil tussen mijn kuitomvang en net onder mijn knie nogal groot is, moest ik wel laarzen aan laten meten om ze goed te laten zitten.
Ik heb ze bijna altijd aan als ik met de paarden bezig ben. Tijdens het rijden, tijdens het uitmesten, tijdens het longeren... niet goed, maar ja.
Misschien dat ik over een tijdje, als ik genoeg geld heb, nog een paar laarzen erbij koop, voornamelijk voor de wedstrijden. Maar de komende tijd kan ik nog wel met deze laarzen vooruit.