weiland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mkorbeld
Berichten: 9
Geregistreerd: 24-04-19

weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 15:12

hallo allemaal,

weet iemand in de omgeving Haarle, Nijverdal, Hellendoorn een weiland om te huren voor 2 paarden.

gr mathilde

MarliesV

Berichten: 15194
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: weiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:29

Op de hoek Kosteeweg/Peereboomsweg Hellendoorn is een weiland vrijgekomen.
Weiland loopt om het huis heen van de eigenaresse en eindigt op de hoek Peereboomsweg/Vrugteveenseweg.

Deze mensen zijn verhuisd met de paarden naar mijn vader die ook weiland verhuurd (maar vol zit).

Land ziet er in mijn ogen niet goed uit qua bemesting/sproeien en de eigenaresse schijnt een bijzondere dame te zijn. Maar goed, je kan altijd eens gaan kijken/informeren.

En volgens mij is het landje aan de Overwaterweg Hulsen, bij de ingang van het fietspad naar de Regge/Kalvernaar ook nog vrij. Als je vanaf de brug tussen Hulsen en Hellendoorn de Overwaterweg in gaat, heb je links een fietspad langs de Regge, daarna direct heb je een weiland met wat hogerop een stal.
Ik denk dat ik wel weet van wie dit is, als het wat lijkt, pb maar even.

In Hellendoorn is het zoeken van een stuk paardenland een heel grote uitdaging. Hoe het in Nijverdal en Haarle is weet ik niet.

missfalki
Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 15:36


mkorbeld
Berichten: 9
Geregistreerd: 24-04-19

Re: weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 16:16

Bedankt ga eens kijken. Kopen is voor mij te duur. Helaas heb geen geldboom al was dat soms wel handig.

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Re: weiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:40

Mocht je nog opzoek zijn ik heb evt plek voor je. Weet niet wat je preciese eisen zijn? Het is in Nijverdal aan de rand van de Sallandse Heuvelrug (bij de esweg). Helaas word mijn pony ingeslapen dus heb ik ruimte op de weide. Er komt met de tijd een shetlander ruin bij maar weide is ruim genoeg voor 3. Ik woon zelf op 3 minuten fietsen van de weide af, qua verzorging wil ik een groot deel zeker wel voor je doen maar zou het fijn vinden als eigen hooi wel geregeld word. Prijs is nader over een te komen maar zeker geen hoofdprijs, gewoon een schappelijke prijs voor 24/7 weide. Mocht het je wat lijken mag je mij een PB sturen.