Leren rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 12:24

ik heb petrie laarzen, maar ik ga telkens met me hiel de laars uit.
verder vind ik petrie slecht, ik heb die laarzen pas een jaar, bij mij kwam er ook zo´n plastic boog uit daar op de plaats bij je kuit.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 13:40

Hoi,

Ik heb ook laarzen helemaal op maat laten maken, ze zijn dus niet van een bepaald merk. Ik vind ze heerlijk zitten. Ik heb een hele tijd geleden mijn oude rubberen aan gahad, maar dat doe ik dus niet meer. Misselijk Ik vind leren rijlaarzen ideaal. *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 14:00

Ik heb Konigs, sinds 2,5 jaar. Waren vrij duur (ruim fl 500) maar bevallen goed. Ik heb ze wel laten oprekken (ben een paar kg aangekomen *snif*). Ik gebruik ze alleen met wedstrijden, thuis rijd ik met jodhpur laarsjes, die zitten lekker en zo spaar ik mijn dure laarzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:39

Ik heb dus equin van divoza met vetertjes. Ideaal want ik heb hel hoge wreven. Gewone laarzen moeten altijd te groot omdat ik er anders niet in kom. Maar als ik er dan in zit, zakken ze af. Met de veters kom ik er makkelik in en kan ik ze strak vast trekken als ik er in zit. Maar ik vind zonder veters mooier om te zien.

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:44

Ik ga denk ik ook Konigs laarzen op maat laten maken, want ik ben m'n rubberen zo ontiegelijk zat, de hak glijd steeds weg, dus ik zit met m'n hiel halverwege de laars. En ze staan nog mooi ook, dus... En 500 piek heb ik er denk ik wel voor over, ze moeten wel een tijd mee.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-04-09 22:45 ]</font>

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 21:12

Ik heb leren rijlaarzen van Recti Ligne, ofzoiets! Ik heb ze nu 2,5 jaar en ze zien er nog als nieuw uit. Achterop zit een rits en voorop veters. Ik kreeg er 2 soorten veters bij: een paar elastische die er al in zaten en die je niet hoeft te strikken, en een paar gewone. Die moet je dus wel strikken.Ik rijd nog steeds met die elastische en ik heb helemaal geen last dat ze afzakken ofzo. Stukken beter dan rubberen laarzen!
De prijs van deze was volgens mij ongeveer 300 gulden. Is nog te doen, dacht ik zo! Lachen