Hoe kan je het beste dekens na het wassen weer water dicht m

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SRurenga
Berichten: 46
Geregistreerd: 25-09-12

Hoe kan je het beste dekens na het wassen weer water dicht m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-19 00:47

Ik heb een nieuw paard gekocht. Ik heb 2 water dichte dekens er bij gekregen. Ze waren zo vies en stonken waardoor ik ze wel moest laten wassen. Ik wil de dekens nu weer watee dicht laten maken. Ik lees dat er verschillende manieren zijn: Laten doen, dan worden ze nog een keer gewassen in speciaal spul. Of inspraien met de spray van Bucas. Maat wat werkt het beste?


J_emma

Berichten: 811
Geregistreerd: 16-06-18

Re: Hoe kan je het beste dekens na het wassen weer water dicht m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 01:12

Ik heb ergens een jerrycan van die vloeistof besteld -veel goedkoper, gewoon overgieten in een plantenspuit.
Alle dekens mee gedaan en de jassen van de kinderen, en nog flink wat over.
Werkt als een trein. Nog geen doorlekkende dekens gehad:-)

pluisje88

Berichten: 8047
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Hoe kan je het beste dekens na het wassen weer water dicht m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 01:17


Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

Koper

Berichten: 30220
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 01:29

Die spray van Bucas vind ik erg fijn. Afgelopen zomer een deken gewassen (voor het eerst in 4 jaar :o ) en daarna met dat Bucas spul ingesprayd. De regen blijft weer in bolle druppeltjes bovenop de deken liggen +:)+

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Re: Hoe kan je het beste dekens na het wassen weer water dicht m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 06:56

Ik stuur ze gewoon altijd mee met een dekenwasservice haha.. dan laat ik ze wassen en gelijk waterdicht maken. Ze krijgen de dekens veel beter schoon dan dat ik zelf kan, plus zijn net te groot voor in de eigen wasmachine. En evt reparaties kan je daar ook gewoon gelijk laten doen. Maar goed we hebben dan ook een manege en dus 26 paarden. De kleine ponydekens doe ik wel zelf wassen. Die spray ik daarna in met de waterdichtmaakspray van rapide. Heb ik bij de agradi vandaan

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Hoe kan je het beste dekens na het wassen weer water dicht m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:20

Ik liet ze na het wassen meteen waterdicht maken, kostte paar euro meer. Maar heb zelf ook altijd een spray van Bucas liggen waarmee ik de deken kan inspuiten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LisaaSophie en 73 bezoekers