Lynn_Nikita schreef:Zijn die wanden van kunstof niet binnenboxen met een dak erop?
Dan kan ik namelijk ook zelf een dak maken en scheelt het aanzienlijk in prijs, dan heb ik de kunststof wanden voor net zoveel geld dan de houten stal
Almighty schreef:Containers zijn aan de buitenkant 2,40 breed, dus binnen nog smaller en zijn niet geschikt voor paarden groter dan 1,20 stokmaat !! (2x de stokmaat is de breedtemaat).Je kan ook een containerschip zetten. Die netjes in verf en ander dakje erbij op en klaar. Kan heel netjes zijn. En nu ook vaker geïsoleerd te vinden. Oude vrachtwagenbak. Netjes opknap heel oké. En niet te duur!
stefje schreef:Ik heb na flink rondkijken, informeren en vergelijken uiteindelijk gekozen voor kunststof en voor bouwer Bedaf. Grote schuur met 2 boxen en opslag wordt op korte termijn gebouwd. Ik wilde eerst volstrekt niet aan kunststof (wilde damwand profiel ofwel hout) maar het onderhoudsvrije en kant en klare (ipv aftimmeren vd damwand wanden) trok mij over de streep. Ik ben gaan rondkijken en praten, daarmee kon ik gedegen besluiten nemen.
Ook heb ik heel Bokt doorgespit op alle topics over stallen bouwen en ervaringen met bouwers.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers