Stal/wei/paddock

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Michellemj

Berichten: 188
Geregistreerd: 26-09-12
Woonplaats: Breda

Stal/wei/paddock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-18 14:06

Hey,,

Ik zou super graag mijn paarden 24/7 buiten willen hebben.

Ik ben al 1 keer eerder verhuist met toen 1 paard die ik in bezit had.
Al was ik binnen 1 maand weer terug op mijn oude vertrouwde plek.
Dicht bij het bos, gezellig en kleinschalig stalletje, waar ze elke dag naar buiten gaan en een buitenbak die overgens vaak te rijden valt.

Op 21 oktober heb ik een super lief veulen gekocht die nu wel 24/7 buiten staat! Samen met een shetlandertje. Helaas moet die rond maart april weg aangezien mijn veulen een hengst is en de shet een merrie..

Ik zat er aan te denken om heel die paddock op te knappen en mijn andere paard erbij te zetten zodat ze lekker samen 24/7 buiten zouden staan. Maar na veel fotos te hebben gestuurd naar mensen schrokken ze wel even of dit wel überhaupt betaalbaar genoeg zou zijn om op eigen kosten dat plekje op te knappen, aangezien het nu HEEEEEEEL modderig is.. puur omdat de vorige mensen die er in hebben gestaan er niks aan hebben gedaan bevat de modder eigenlijk meer plas urine schijt en hooi.

Het is dus helaas geen optie,, of naja iig voor de zomer misschien wel als alles lekker droog is.

Probleem is dus
Ik sta super hier en zou liever niet weg gaan! het is echt een mega fijn plekje, mijn eerste paardje staat er ook gelukkig bij, en we zijn niet voor niets terug gegaan!
Mijn veulentje wil ik 24/7 buiten houden en eigenlijk nog niet komende winter naar binnen hebben...

Je zou kunnen denken aan een opfok... maar waar is een goeie dan?
Ik wil hem het liefst hier hebben en samen met mijn paardje buiten.

Mijn vraag is dus eigenlijk:
Wat zouden jullie doen??
Weten jullie toevallig een wei/stal waar ze 24/7 buiten kunnen maar ook een (groot/SURAE) bos hebben op loop afstand?



PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Stal/wei/paddock

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 10:11

Veulentje zou ik lekker met leeftijdsgenootjes zetten in de opfok. dan kan hij ontwikkelen en ravotten zoveel hij wil en nodig heeft voor zijn ontwikkeling.

fight for what you want and you will never lose

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985 en 132 bezoekers