Mestafvoer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mr_horse_guy
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-12-18

Mestafvoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-18 09:20

Allereerst goedemorgen,

Ik kijk al een tijdje rond op dit forum maar weet niet of ik het nou in het juiste topic heb geplaatst.
Ik zou mezelf even voorstellen ik ben Robin en samen met mijn vriendin willen wij een huis gaan kopen in Apeldoorn zuid. Mijn vriendin heeft 2 paarden en we zijn nu aan het kijken hoe we de mestafvoer daar zouden kunnen regelen. Dit valt echter nog niet mee. Op het adres waar we nu wonen hebben wij een 800 liter container op wielen wat ideaal is deze word 1x in de week geleegd.
Nu willen wij dit ook het liefst in Apeldoorn maar wij kunnen geen bedrijf vinden die een container op wielen voor mest wilt leveren nu is mijn vraag weet iemand een bedrijf die dit wel levert?
Ik heb al op dit forum gekeken en vind gelijke situaties alleen deze topics zijn al redelijk oud dus mogelijk is of zijn er bedrijven bij gekomen.
Hopelijk kan iemand hier ons de tip geven

Mvg robin


Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Mestafvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 13:30

Waarom moet het een container op wielen zijn?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Qucolu

Berichten: 44
Geregistreerd: 02-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 06:14

Suzanne F. schreef:
Waarom moet het een container op wielen zijn?


Om deze, net als een kliko, langs de weg te zetten als hij wordt geleegd. Zo'n container sleep je niet echt makkelijk door de wei

Succes met de zoektocht!

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Mestafvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:00

Nijssen Fourage


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers