Wie heeft het ook? "Onbruikbare" paarden in volpension?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Wie heeft het ook? "Onbruikbare" paarden in volpension?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:34

Nou, onbruikbaar voor rijden snap ik. En ook al staan ze niet in pension......Mijn "onbruikbare"paarden zijn juist duurder dan de bruikbare door alles wat ze extra nodig hebben.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:23

Fijne reacties weer, leuk om ieders eigen ervaring en gevoel erover te lezen.
Het 'onbruikbaar' is inderdaad wat je er zelf van maakt maar als je kijkt naar wat doorgaans het doel is (rijden) wordt een paard waar je dat niet meer mee kan al snel onbruikbaar (voor het doel) genoemd.

Vandaag ook weer iets waarvan ik denk "gaat ie weer.."
Terwijl je geniet van samen met je ene paard in de weide te zitten (hij kwam er zo lief contact zoeken steeds <3 ) staat je andere er zo bij : [MD] Bulten.. Herkenbaar? En dan zit je daar toch weer mee in je maag, en met wat pech volgen er weer kosten die je niet voorzien hebt en die eigenlijk op dit moment niet passen (maar wat moet gebeurd gewoon hoor). En zo gaat het steeds maar door, waardoor je soms wel eens denkt: zonder is toch makkelijk :o

Maflinger_S
Berichten: 12146
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Wie heeft het ook? "Onbruikbare" paarden in volpension?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:27

Ja, als mijn paard iets mankeert of iets stoms heeft gedaan waar je je zorgen over maakt wil ik een hamster.

(Gaat met hamster op uitgestrekte hand naar de dierenwinkel en zegt: "Deze doet het niet meer, mag ik een nieuwe?".)

Lijkt me heerlijk overzichtelijk.

Helaas werkt het zo niet.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:29

Neen, zelfs geen hamster, zou ik mij ook teveel zorgen om maken :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, herr_balou, kimmetje26, Speirs, Symke en 106 bezoekers