Natuurlijk bekappen Zeeland/Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Natuurlijk bekappen Zeeland/Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 11:15

Ik heb zojuist het oude topic Natuurlijk Bekappen door gelezen, en daar kwam ik een lijst met hoefsmeden tegen die natuurlijk bekappen, maar niemand bij mij in de buurt.

Mijn vraag: weet iemand een hoefsmid in het oosten van Zeeland, het zuiden van Zuid-Holland (onder R'dam) of het westen van Brabant die natuurlijk bekapt? Of kennen jullie misschien mensen in deze omgeving die hun eigen pony zelf bekappen en die eens (tegen vergoeding, natuurlijk) bij mij zouden willen komen helpen?

Ik wil mijn pony ook graag zo laten bekappen, maar ik vind het wat eng om het zelf te doen en wil er toch ook graag een 'expert' bij hebben, of in elk geval iemand met ervaring.


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:25

Mijn smid komt deze week Mander bekappen en ik zal hem eens vragen of hij in onze buurt smeden weet die natuurlijk bekappen.

Wat is eigenlijk het vershil?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 12:29

Jouw smid heeft mij niet teruggebeld. Verdrietig Ik wil nu eerst even kijken of ik zo'n natuurlijke smid kan vinden, en anders zal ik hem zelf nog een keer bellen. Lachen

Voor meer info. over natuurlijk bekappen kun je kijken op www.naturalhorses.com of www.paardnatuurlijk.com ; het is een speciale manier van bekappen, waarbij rekening wordt gehouden met de 'natuurlijke' stand enzo. Als je hier in de zoekfunctie 'natuurlijk bekappen' invult, vind je als het goed is een oud topic van een pagina of 4, waar vrij veel info. in staat. Lachen

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:42

Mijn pony wordt ook natuurlijk bekapt door Lynn (www.naturalhorses.com)
Ze rijden heel nederland door, wonen zelf in Overijssel. Lachen
Ik ben erg tevreden over ze!

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 14:29

Ja, maar vanuit Overijssel worden de voorrijkosten echt gigantisch hoog, dus vandaar dat ik op zoek ben naar iemand uit de buurt. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 49 bezoekers