Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 15:16

Wij willen ook bestraten maar idd niet nu :=

Nou, kom net toch maar bij de fysio vandaan. Mooie roze tape gekregen en mag niet door de pijn heen :+
Geïrriteerd gewrichtje + aanhechtingen.
Hoop dat t nu snel beter gaat want ben er wel klaar mee!


Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 15:30

Lastig met blessures, ik moet zelf meer rust houden maar heb er gewoon geen zin in dus zal wel ziek worden binnekort :')

Probeer rustig een nieuw huisje te vinden voor de poes, maar dat is moeilijker dan ik dacht. Nu nrt weer iemand die haar wel zonder eerst kennis te maken wil halen dan kan ze haar 3 kleine kinderen verrassen voor sinterklaas. Eh ja leuk maar dit is een kat en geen knuffel, zitten nageltjes aan en houd er niet van rond gesjouwd te worden. Als ik dan zo moeilijk doe houd het op volgens mevrouw _O-

Maartje_M

Berichten: 9358
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:13

Binnenkat Azmay of meer een buitenkat?

Ik moet ook naar de fysio maar stel het steeds uit :+

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:16

Maartje_M schreef:
Binnenkat Azmay of meer een buitenkat?

Ik moet ook naar de fysio maar stel het steeds uit :+

Beide, ze vind het heerlijk om in de ochtend een paar uur achter muizen aan te gaan en heeft dat ook wel nodig om niet de boel af te breken maar komt vervolgens de hele middag naast me liggen.

Maartje_M

Berichten: 9358
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:21

hm dat wordt lastig manlief (en onze kater) van te overtuigen. Een muizenvanger extra was wel fijn geweest maar onze kater is niet zo sociaal naar andere katten in huis

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:27

Maartje_M schreef:
hm dat wordt lastig manlief (en onze kater) van te overtuigen. Een muizenvanger extra was wel fijn geweest maar onze kater is niet zo sociaal naar andere katten in huis

Ze is wel lief naar de buurkat toe, is pas 2, geholpen en kijk dit koppie dan <3 _O-

Afbeelding

Spoiler:
Probeer even mijn kat te verkopen :')

Maartje_M

Berichten: 9358
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 16:30

Ah tis wel een knappie hoor <3

Wij hadden er vroeger 2, maar sinds onze andere kat er niet meer is, is Siem veel relaxter, vriendelijker, aanhankelijker, levenidger... ik kan nog wel even doorgaan. Dus voor Siem denk ik dat het beter is er geen bij te nemen

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 18:05

Ik ga normaal ook niet snel maar zoals het nu ging was ik thuis ook niets waard :=

Knappe kat zeg!

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 19:54

Ruim vier weken geleden ben ik door m’n rug gegaan. Ben nog nooit zo blij geweest met een fysiotherapeut. Als kind vond ik die mensen maar lastig, want dan ging je daarheen en moest je bibberend in je ondergoed oefeningen doen (en die dan thuis herhalen, maar dat deed ik nooit).
Fysio heeft de eerste keer een oefening meegegeven, na even ter plekke oefenen kon ik weer bij m’n voeten :') Twee dagen later heeft ie me gemasseerd en dat maakte ook een groot verschil. Rugpijn is nog steeds niet over, maar ik denk te weten waar het door kwam en ontdek steeds beter wat ik wel en vooral niet moet doen. Wel sneu voor m’n stalgenoten, want die hebben bijna 4 weken mijn mest- en voerbeurten over moeten nemen. Ik voelde me best banketstaaf.

Oy with the poodles, already

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:03

Mag ik mij ook melden. Van de week de sleutel gekregen van ons huis. Hier een foto vanuit achterkant van het perceel.


Afbeelding

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:05

Mooie kat!

En ik kom net bij de acupuncturist vandaan, om mijn tennisarmen te verlichten/weg te krijgen :)

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:13

Antheman schreef:
Mooie kat!

En ik kom net bij de acupuncturist vandaan, om mijn tennisarmen te verlichten/weg te krijgen :)

Hebben? :')

Wil er serieus vanaf, mag niet mee in het tijdelijke huurhuis en ik weet niet hoe lang dat gaat zijn of waar we daarna terecht komen dat kan ook een appartement zijn. Dus probeer er een nieuw huisje voor te vinden :+

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:14

Azmay schreef:
Antheman schreef:
Mooie kat!

En ik kom net bij de acupuncturist vandaan, om mijn tennisarmen te verlichten/weg te krijgen :)

Hebben? :')

Wil er serieus vanaf, mag niet mee in het tijdelijke huurhuis en ik weet niet hoe lang dat gaat zijn of waar we daarna terecht komen dat kan ook een appartement zijn. Dus probeer er een nieuw huisje voor te vinden :+

Nee, ik heb al 4 maanden een nieuwe opvanger, dat gaat eindelijk een beeeeeetje goed. Maar nog 1 en dan kan ik de anderen uit de polder vissen. Of nakijken.

ClaudiaHS

Berichten: 8056
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:16

Ziet er goed uit mellanie!

Ik heb ook nog 2 (oke sinds een paar dagen 3) katten in de aanbieding :P
En 2 pony's :') :))

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:19

ClaudiaHS schreef:
Ziet er goed uit mellanie!

Ik heb ook nog 2 (oke sinds een paar dagen 3) katten in de aanbieding :P
En 2 pony's :') :))

Pony heb ik ook nog 1 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:20

Welkom mellanie!

In welke omgeving zit je?

Fysio heeft me wel serieus pijn gedaan maar moest ff los komen (gewricht en bandjes over belast).

Maartje_M

Berichten: 9358
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:31

Mooi plaatje mellanie!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 20:35

Oehh mellanie, nice!
Hoeveel m2 heb jij aan weide?

Lynn_Nikita

Berichten: 25453
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 21:01

gefeliciteerd , ik heb net de link gezien van je huisje, leuk hoor en wat goedkoop! erg knus maar als je geen kinderen hebt lijkt mij dat prima wonen
20.000 onder onze prijs, et zoveel grond maar ons moet nog volledig gerenoveerd worden

Succes met het vinden van geschikte huisjes iedereen die katten, paarden etc in de aanbieding heeft. Moeilijke keuzes
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 02-12-19 21:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Libera

Berichten: 3973
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 21:04

Welkom Mellanie, mooie foto! Vertel eens wat meer over jullie nieuwe stekje? :D

Volg ons project in Washington!
Van overwoekerde bende naar paarden paradijsje :D

FleurVP
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 21:29

Hier zou nog prima bestraat kunnen worden, alles is alweer droog, voordeel van klapzand. Ik heb het niet perse nodig nu, maar dat wist ik vantevoren niet dus daarom heb ik sinds september alles klaarliggen (stenen enzo), nu de stratenmaker nog. Straks wil ik ook met de trailer over dat stuk kunnen dus het moet sowieso verhard worden.

Helaas zijn manlief en hondlief geen fan van katten, heb het al vaak geprobeerd, maar man zegt altijd nee en de hond vliegt nog steeds bijna het raam door als de kat van de buren voorbij komt. Eigenlijk is het ook beter ook, wonen aan een rustige weg maar omdat het net buiten bebouwde kom is mag je er wel 60km en komen er aardig wat tractoren voorbij, ben bang dat een kat er een keertje onder ligt. En hoe meer dieren hoe meer er ziek kan worden, afgelopen week weer 170 euro kwijt voor een konijn met haakjes op zijn tanden en toen dacht ik ohjaaaa hierom heb ik nog geen kippen en wat geitjes en schaapjes. Al zijn de nijnen in verhouding altijd al duur met 2 keer per jaar inenten enzo :\.

Ben wel met beinvloedingtactieken bezig om er een pony'tje bij te zetten :D, niet om te kopen maar meer als tijdelijk pension/ opfok plekje zodat de mini een speelkameraadje van eigen formaat heeft. Het gaat opzich heel goed samen, maar mijn grote is wat oud (27) en te groot om leuk/ruw met hem te spelen. Hij likt hem soms wel af en samen rond rennen doen ze ook weleens. Maar zag laatst twee van die mini hengstjes tegen elkaar aan steigeren en toen dacht ik dat zou voor hem ook wel leuk en goed zijn. En ik denk dat de grote inmiddels wel nog een mini-tje erbij kan tolereren.

Welkom Mellanie, mooi plekje!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:43

Wat een mooie plaatjes weer :+: Ik vind die aangevroren dauw ook altijd zo mooi <3

Fijn dat het goed gaat met de nieuwe Hafjes!

En mooie nieuwe plekjes komen er voorbij :D :D

Bij ons was het van 't weekend nog steeds blubberig ook... hier staan de paarden veel met z'n 3en bij elkaar te bivakkeren :')
Afbeelding

En ook de mini's hebben wel een stuk modder, waar ze veel lopen..
Afbeelding

Gelukkig verderop alleen maar droog, van de mini's geen foto, maar bij de paardjes wel:
Afbeelding

Afbeelding

Maar deze foto's zijn van zaterdagochtend, zal nu wel weer een stuk droger zijn, hoop ik :D Maar zondag katerrrrr... en voor de rest weer alleen in het donker gezien _O-

Maartje_M

Berichten: 9358
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:45

Zu blubberig is het bij mij ook inderdaad... dus volgend jaar stoepje om droog van droog naar stal te kunnen :+

Lynn_Nikita

Berichten: 25453
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:48

Wat leuk zo die regenboog boven jouw weiland

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:55

Zoals dat ene hoekje bij jou is Natasja, zo is bij ons denk ik 20 m2 :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, GoogleAdsense, IASCrawler, Lucia88, Malenka, MoriMann, Sjors050, YandexBot en 132 bezoekers