Kreupelheidsonderzoek Dierenkliniek Emmeloord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dominique28
Berichten: 6
Geregistreerd: 04-06-18

Kreupelheidsonderzoek Dierenkliniek Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-18 09:02

Ik vraag mij af wat de ervaringen zijn met kreupelheidsonderzoeken bij dierenkliniek Emmeloord. Ook zou ik graag te weten willen komen hoe duur dit is. :)

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Kreupelheidsonderzoek Dierenkliniek Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:04

Denk dat de prijs erg afhangt van hoeveel ze moeten uitverdoven en hoe lang ze bezig zijn..

Dominique28
Berichten: 6
Geregistreerd: 04-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-18 09:05

Flevolander schreef:
Denk dat de prijs erg afhangt van hoeveel ze moeten uitverdoven en hoe lang ze bezig zijn..



Ja maar heeft u ong een richtprijs, of hoeveel was u kwijt?

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Kreupelheidsonderzoek Dierenkliniek Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:12

Zijn ze klaar na een voet of zijn ze nog niet klaar na 4 voeten.. Ik was destijds voor een algemeen kreupelheidsonderzoek, MMEP en wat röntgen foto's rond de €600/800 kwijt. De precieze rekening zou ik eens op moeten zoeken.
Betrof 2013 bij de Bosdreef.

Dominique28
Berichten: 6
Geregistreerd: 04-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-18 09:20

Balou_k schreef:
Zijn ze klaar na een voet of zijn ze nog niet klaar na 4 voeten.. Ik was destijds voor een algemeen kreupelheidsonderzoek, MMEP en wat röntgen foto's rond de €600/800 kwijt. De precieze rekening zou ik eens op moeten zoeken.
Betrof 2013 bij de Bosdreef.



Thanks voor het antwoord!

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:36

Emmeloord is de enige kliniek die aan mijn paarden mag komen. Mijn ene paard is genezen van een beenblessure waar ze ernstige twijfels over hadden. De andere had een niet been gerelateerd probleem maar ook dit paard is weer 100% gezond.

Ze scannen beide benen als ze denken dat het een peesblessure is, dit doen ze zodat ze L kunnen schakelen op eventuele overcompensatie in het goede been. Ik geloof dat ik rond de 300 euro kwijt was, maar bij dit paard hoefde er niet uitverdoofd te worden of foto’s gemaakt te worden. Vraag voor been blessures naar Astrid Bos.

Dominique28
Berichten: 6
Geregistreerd: 04-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-18 09:42

YellowLeaf schreef:
Emmeloord is de enige kliniek die aan mijn paarden mag komen. Mijn ene paard is genezen van een beenblessure waar ze ernstige twijfels over hadden. De andere had een niet been gerelateerd probleem maar ook dit paard is weer 100% gezond.

Ze scannen beide benen als ze denken dat het een peesblessure is, dit doen ze zodat ze L kunnen schakelen op eventuele overcompensatie in het goede been. Ik geloof dat ik rond de 300 euro kwijt was, maar bij dit paard hoefde er niet uitverdoofd te worden of foto’s gemaakt te worden. Vraag voor been blessures naar Astrid Bos.



Top Thanks voor je antwoord