Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:01

Hallo iedereen, enkele maanden geleden heb ik hier een onderwerp opgestart met een enquête ivm met het houden van paarden. Nu heb ik ondertussen al deze informatie verwerkt tot een applicatie! Ik ben nu op zoek naar een aantal mensen die dit graag eens testen.

Het is een prototype, dus nog niet alle functies werken maar het is gewoon een soort van demo om een beeld te schetsen van hoe de applicatie in zijn werk zou gaan.

Hieronder vinden jullie de link naar de demo en kunnen jullie een testje doen. Als jullie bevindingen hebben mogen jullie ze hieronder kwijt, dan kan ik deze in acht nemen!

https://marvelapp.com/8h0cf27

Het is best dat je het linkje gewoon even knipt en plakt, dat werkt het snelste merk ik. Dan krijg je een iPhone met een scherm, dat is gewoon de app, je moet nergens iets intypen van gegevens, gewoon even op inloggen klikken en dan kan je testen! :)

Alvast bedankt! :D

Vele groetjes!
Laatst bijgewerkt door fishandflies op 24-05-18 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:05

Krijg hem op PC niet geopend. Klopt dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:05

Ik ben heel benieuwd, maar als ik op de link klik krijg ik alleen een soort schermafbeelding?

Laurievc

Berichten: 4419
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:06

Ik ben ook super benieuwd maar geraak niet aangemeld/geregistreerd. Kan niet typen...

Even linkje zelf kopieren, via Bokt doorklikken lukte mij ook niet

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:08

Klopt het dat ik me moet registreren? Ik wil er best naar kijken, maar ik heb geen zin in allemaal spam-mail.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:09

Krijg hem niet open via iPhone

Selina

Berichten: 14287
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:10

TS, als ik jou was zou ik een paar concrete vragen stellen, zodat je gerichtere info krijgt. Ik heb de app nu doorgeklikt, maar zie verder niks speciaals wat anders kan.

@ rest: Het is een prototype, dus niet alle functies werken. Je hoeft bij aanmelden/registreren alleen maar op de knop te drukken, alle klikbare functies waren blauw of hebben een handje.

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:10

Het systeem is even wennen :P

Het beeld van Marvel is een laadscherm voor de demo. Bij het inlogscherm, moet je gewoon op inloggen drukken, verder hoef je niets in te voeren. Daarna kun je verschillende dingen uitproberen.

Ik denk dat het er wel netjes uit ziet, maar op zo'n demo is allemaal toch net even wat onhandig met wat je wel en niet aan kunt klikken enzo

Laurievc

Berichten: 4419
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:12

Aha, dat verklaart idd veel. Dat had ik dus niet geprobeerd :+ Nu raak ik er idd wel op!

Ik vind het er zeer interessant uitzien! Wij waren echt naar zoiets op zoek haha!

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Re: Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:15

Ik krijg hem niet geopend op pc of telefoon (Android), jammer ik was wel nieuwsgierig :)

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:16

Sorry, voor mij was het vanzelfsprekend hoe het werkt natuurlijk, ik heb even mijn tekstje aangepast bovenaan zodat het wat duidelijker is dat je nergens je gegevens moet ingeven. Je kan gewoon overal doorklikken. Het linkje kopiëren werkt inderdaad beter, doorklikken vanop Bokt werkt blijkbaar niet zo goed.

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:17

Zilfstar schreef:
Krijg hem op PC niet geopend. Klopt dat?


Als je de link gewoon kopieert en plakt zou het normaal moeten lukken!

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:17

Fortitude schreef:
Ik krijg hem niet geopend op pc of telefoon (Android), jammer ik was wel nieuwsgierig :)


Heb je geprobeerd om de link gewoon te kopiëren en plakken? Dat zou normaal wel moeten lukken. Doorklikken lukt blijkbaar niet.

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:19

Laurievc schreef:
Aha, dat verklaart idd veel. Dat had ik dus niet geprobeerd :+ Nu raak ik er idd wel op!

Ik vind het er zeer interessant uitzien! Wij waren echt naar zoiets op zoek haha!


Fijn dat je het leuk vind! :D Wie weet vind ik wel een manier om het echt uit te brengen als app, helaas kost dat wel een kapitaal vrees ik :))

Laurievc

Berichten: 4419
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:20

fishandflies schreef:
Laurievc schreef:
Aha, dat verklaart idd veel. Dat had ik dus niet geprobeerd :+ Nu raak ik er idd wel op!

Ik vind het er zeer interessant uitzien! Wij waren echt naar zoiets op zoek haha!


Fijn dat je het leuk vind! :D Wie weet vind ik wel een manier om het echt uit te brengen als app, helaas kost dat wel een kapitaal vrees ik :))

Ik had je er idd al een PBtje over gestuurd haha :+

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:21

Selina schreef:
TS, als ik jou was zou ik een paar concrete vragen stellen, zodat je gerichtere info krijgt. Ik heb de app nu doorgeklikt, maar zie verder niks speciaals wat anders kan.

@ rest: Het is een prototype, dus niet alle functies werken. Je hoeft bij aanmelden/registreren alleen maar op de knop te drukken, alle klikbare functies waren blauw of hebben een handje.


Bedankt voor de feedback! Ik ga mijn vraag nog wat aanpassen, goed idee. Maar het is al fijn dat je niet direct fouten opmerkt of grove veranderingen zou doen. Dat is op zich al positief voor mij :D

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:22

Ziet er erg leuk uit! Zeker wel iets handigs :j Ik mis eventueel de mogelijkheid voor een maandoverzicht? Of eventueel een overzicht per item dus bv alle trainingen, alle dierenarts bezoeken enzo. En kun je ook zien wat er gebeurd is? Dus eigenlijk terug in de tijd gaan? Of als het voorbij is, is het 'weg'?

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:24

Hier werkt hij als ik hem plak ook gewoon.
Zie er voor mij persoonlijk geen voordeel in tov een gewone agenda, maar ziet er wel erg netjes uit.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Re: Applicatie voor onderhoud van paarden: testers gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:25

Met plakken werkt het hier inderdaad ook.
Ik zie nog niet echt meerwaarde t.o.v. mijn agenda, komen er nog andere functies in?

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:26

Laulitz schreef:
Ziet er erg leuk uit! Zeker wel iets handigs :j Ik mis eventueel de mogelijkheid voor een maandoverzicht? Of eventueel een overzicht per item dus bv alle trainingen, alle dierenarts bezoeken enzo. En kun je ook zien wat er gebeurd is? Dus eigenlijk terug in de tijd gaan? Of als het voorbij is, is het 'weg'?


Je kan filteren op training, wedstrijd, etc, dat is het knopje bovenaan naast het vergrootglassymbooltje. Verder kan je ook zoeken op een trefwoord dat je zelf ingeeft, dat is het vergrootglasje.

Je kan inderdaad terug in de tijd gaan, het is de bedoeling dat je kan scrollen in je agenda, maar dat is lastig om weer te geven met statische afbeeldingen in een demo :D

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:27

Dat je opmerkingen kan toevoegen bij trainingen zou fijn zijn. Dat kon ik zo 1,2,3 niet vinden nog.

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:27

Dit lijkt me nou ideaal!
Als het op de markt komt zou ik het zeker installeren!

Misschien dat er grafieken kunnen komen wat betreft training ofzo? Of dat je bijvoorbeeld activiteiten qua rijden vanuit endomundo kan inladen of iets dergelijks?

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:31

Fortitude schreef:
Met plakken werkt het hier inderdaad ook.
Ik zie nog niet echt meerwaarde t.o.v. mijn agenda, komen er nog andere functies in?


Het is inderdaad een soort van samenvoeging van een agenda en notities etc, maar moest ik het echt verder ontwikkelen zou ik graag een functie erbij hebben om je trainingen te tracken, eventueel in combinatie met hartslagmeters oid.

xRaisin

Berichten: 1755
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:31

Heel mooi gemaakt en erg mooie interface! Enige wat ik mij afvraag, wat maakt deze app bijzonder of beter dan vergelijkbare apps, zoals bijvoorbeeld equilab?

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 12:32

Nynkster schreef:
Dit lijkt me nou ideaal!
Als het op de markt komt zou ik het zeker installeren!

Misschien dat er grafieken kunnen komen wat betreft training ofzo? Of dat je bijvoorbeeld activiteiten qua rijden vanuit endomundo kan inladen of iets dergelijks?


Ik zou er inderdaad graag een functie bijhebben om trainingen te tracken aan de hand van beweging en eventueel hartslagmeters! En die informatie zou dan inderdaad weergegeven worden in grafieken.

Bedankt voor de feedback! :D