Paard eet klimop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xGin
Berichten: 50
Geregistreerd: 28-01-18

Paard eet klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-18 10:02

Mijn paard heeft de vreemde voorkeur als ze in de bak loopt om achterin de klimop te gaan eten. Nu las ik dat het heel giftig is en ook niet lekker smaakt en paarden er dus geen voorkeur voor hebben, maar toch eet ze het.

Zou dit op een tekort kunnen wijzen of zal ze gewoon een vreemde voorkeur hebben die ik in de gaten zal moeten blijven houden? Ze krijgt gewoon onbeperkt ruwvoer en staat alleen af en toe even snel in de bak als ik der even ergens wil zetten waar ik der makkelijk weer kan pakken of om te rollen. Kon er verder niet echt iets over vinden, dus misschien weet hier iemand er meer over. :)


julius_juut

Berichten: 3095
Geregistreerd: 14-11-10

Re: Paard eet klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 10:06

In elk geval zorgen dat ze er niet meer bij kan. Klimop is inderdaad behoorlijk giftig voor de meeste dieren. Geiten gaan er onderdoor, gok dat dat voor paarden niet heel anders is.

"You're neither unnatural, nor abominable, nor mad;
you're as much a part of what people call nature as anyone else;
only you're unexplained as yet -- you've not got your niche in creation."

Weerwolven van Wakkerdam op bokt: https://www.facebook.com/groups/1484683858440167

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 10:10

julius_juut schreef:
In elk geval zorgen dat ze er niet meer bij kan. Klimop is inderdaad behoorlijk giftig voor de meeste dieren. Geiten gaan er onderdoor, gok dat dat voor paarden niet heel anders is.


Dit. Of de klimop verwijderen of zorgen dat paard er niet bij kan, hoe dan ook niet gewoon paard weer zo in de bak zetten zonder toezicht.

koeien op de weg...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 18 bezoekers