witte voetjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 17:53

Als een pony geboren word en als veulen zijnde witte voeten heeft, houd hij die dan zijn hele leven?
Of kan het zo zijn als je bv een veulen heb die bruin/zwart is met 4 witte voeten deze als hij ouder is (2 a 3 jaar) ook bruin/zwart worden of houd hij die witte voetjes zijn hele leven.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 18:57

hihi dat moet je aan Nimber vragen. Zij kocht Hinke en die had toen vier praxhige witte beentjes. maar nu is dat al bijna helemaal verdwenen.

het kan dus wel. Ik had er nog nooit van gehoord

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 19:37

Volgens mij kan dat niet. Tenminste niet als ze al iets ouder zijn.
Niels, half broer van Isolda, had toenie geboren werd veel wit aan zijn benen. Wat achteraf gewoon heeeeel licht vos was en toen ie iets ouder werd, veranderde die kleur. Had ie nog maar 1 klein wit voetje ipv 2 hele witte benen.
Udinde leek ook errug wit te zijn, maar toen ze iets groter werd, leek het ook minder, alhoewel zij gewoon heel veel wit heeft.
Maar dat ze ECHT van kleur veranderen? Volgens mij niet, nooit van gehoord iig.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 19:56

Ik heb veulen foto's van dribbel gekregen, maar ik snap het niet, daar heeft hij nl 4 witte voetjes. de foto was toen hij een paar dagen oud was, nu is hij dus 2 jaar en zijn zijn voetjes helemaal wit. zou ik de verkeerde foto's hebben gekregen of kan dit echt veranderd zijn?