Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 16:32

Hallo, beste bokkers,

Voor mijn eindwerk doe ik onderzoek naar hoe paardeneigenaren hun paard houden, en hoe eenvoudig ze het vinden om de verzorging, de medische gegevens en eventuele trainingen enzovoort bij te houden. Daarom heb ik jullie hulp nodig! Ik hou hiervoor een enquête, en ik kan elke deelnemer gebruiken! De informatie die jullie geven blijft anoniem, er wordt enkel een verzameling van alle gegevens gemaakt. Als jullie het moeilijk vinden om bepaalde gegevens van jullie paard bij te houden (denk aan trainingsschema's, dierenartsbezoeken, noem maar op) dan mogen jullie dat zeker delen, ik ben hier erg benieuwd naar! Al jullie tips/meningen zijn hier welkom, dus laat jullie hier ook zeker gaan.

Alvast bedankt! Ik hoop dat we zo ook een leuke conversatie over dit onderwerp kunnen starten! Als het nog niet zo duidelijk is naar wat ik hier op zoek ben, neem dan zeker deel aan mijn enquête, dan wordt het vast duidelijk.

Hier het linkje naar de enquête (even kopiëren en plakken):

http://surveyanyplace.com/s/paardenmanagement

Vele groetjes en bedankt! +:)+

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:38

Ingevuld !
Echter miste ik wel de optie om te kiezen voor meerdere antwoorden. Zo houd ik alles en digitaal en op een whiteboard bij :)

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 16:40

xWouter schreef:
Ingevuld !
Echter miste ik wel de optie om te kiezen voor meerdere antwoorden. Zo houd ik alles en digitaal en op een whiteboard bij :)


Bedankt voor het invullen, en bedankt voor de tip! Ik pas het aan :)

Emerelle

Berichten: 1159
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Utrecht

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:47

ja ook ingevuld.
wel lastig invullen..
want heb 2 paarden en is bij allebei weer anders. (andere stal)
ik bewaar trouwens alles op mijn telefoon/email, zag dat niet erbij staan als optie.

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 16:52

EMMAxSAMMY schreef:
ja ook ingevuld.
wel lastig invullen..
want heb 2 paarden en is bij allebei weer anders. (andere stal)
ik bewaar trouwens alles op mijn telefoon/email, zag dat niet erbij staan als optie.


Bedankt voor het invullen! Ja, ik begrijp dat het lastiger is als je je paarden op een andere stal hebt staan. Ik vrees dat ik mijn enquête dan nog ingewikkelder ga moeten maken als ik die opties er ook bij moet zetten. Ik bekijk het wel even! Dat van je telefoon/email, ik pas het aan! Deze optie was me nog niet aan de oren gekomen ;)

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:00

Ik heb het ingevuld.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:03

Ik zoek de laatste communicatie altijd op via email/fb/telefoon. Niet zo handig.
Misschien moet ik wat meer bij houden :')

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:03

Jetta schreef:
Ik heb het ingevuld.


Dankjewel!

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:05

Azmay schreef:
Ik zoek de laatste communicatie altijd op via email/fb/telefoon. Niet zo handig.
Misschien moet ik wat meer bij houden :')


Heel interessant dat je dat zegt! Ik ben namelijk een hulpmiddel/concept aan het uitwerken om zulke gegevens bij te houden. Dus het is zeer goed om weten dat ik niet alleen sukkel met het bijhouden van zo'n gegevens! :D

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70532
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:10

Ik heb het net ingevuld, succes met je onderzoek.

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:11

C_arola schreef:
Ik heb het net ingevuld, succes met je onderzoek.


Heel erg bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:12

Ik ben echt hard op zoek naar zo'n dergelijke app. Ik vind het onoverzichtelijk en lastig dat ik van alles overal heb staan. Ik wil m'n wedstrijden kunnen inplannen en daar zo naar toe trainen.

Ik heb m dus ook ingevuld en ben heel benieuwd wat je er van gaat maken!

Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:14

Ik ben ook benieuwd. Is er een manier om op te hoogte te blijven van ontwikkelingen? :)

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:16

Amy schreef:
Ik ben echt hard op zoek naar zo'n dergelijke app. Ik vind het onoverzichtelijk en lastig dat ik van alles overal heb staan. Ik wil m'n wedstrijden kunnen inplannen en daar zo naar toe trainen.

Ik heb m dus ook ingevuld en ben heel benieuwd wat je er van gaat maken!


Leuk om te horen dat er mensen echt naar op zoek zijn! Mijn applicatie zal nog niet meteen beschikbaar zijn, maar tijdens mijn onderzoek en tests ben ik voorbij The PonyApp gekomen, en dat lijkt al een fijne applicatie voor zo'n doeleinden. Hoewel, ik denk niet dat je daar wedstrijddata en trainingsschema's in kan zetten, maar voor de basic info zoals rekeningen en data lijkt het wel fijn.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:18

Ik liep helaas vast in je enquete, de optie "anders" ontbrak her en der.
Ik hou bv, diernarts, hoefsmid e.d. gewoon bij door de rekeningen netjes in een map te verzamelen, idem voor overage zaken en ben derhalve gestopt met de enquete toen ik bij tandarts weer niet kon invullen hoe ik het bijhield.

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:19

Laurievc schreef:
Ik ben ook benieuwd. Is er een manier om op te hoogte te blijven van ontwikkelingen? :)


Leuk om te horen! :) Het is waarschijnlijk zo dat ik het niet ga coderen etc, dus of het echt op de markt zal komen zal de vraag nog zijn. Ik ben nog maar bezig met het concept natuurlijk. Maar moest het zo zijn, zal ik hier waarschijnlijk op bokt nog wel eens volk zoeken voor tests en dan zal er op facebook ook vast wel een pagina komen ter promotie. Vanaf ik er een naam op plak, komt het hier ook wel voorbij!

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:21

Sjolvir schreef:
Ik liep helaas vast in je enquete, de optie "anders" ontbrak her en der.
Ik hou bv, diernarts, hoefsmid e.d. gewoon bij door de rekeningen netjes in een map te verzamelen, idem voor overage zaken en ben derhalve gestopt met de enquete toen ik bij tandarts weer niet kon invullen hoe ik het bijhield.


Oh, dat zal ik even aanpassen. Dat had ik in gedachten bij het antwoord 'Pen en papier/Agenda'. Maar dat zal ik even aanvullen zodat het duidelijker is!

Chapeau2002

Berichten: 897
Geregistreerd: 18-03-15
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:24

Ik heb het ingevuld voor je

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:24

Sjolvir schreef:
Ik liep helaas vast in je enquete, de optie "anders" ontbrak her en der.
Ik hou bv, diernarts, hoefsmid e.d. gewoon bij door de rekeningen netjes in een map te verzamelen, idem voor overage zaken en ben derhalve gestopt met de enquete toen ik bij tandarts weer niet kon invullen hoe ik het bijhield.


Ik heb het aangepast, en als je zin hebt mag je het altijd nog eens invullen!

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:24

Chapeau2002 schreef:
Ik heb het ingevuld voor je


Heel erg bedankt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:41

Ik mis, naast hoefsmid, da, tandarts, de fysio of andere therapeuten in je lijstje. Niet dat ik gebruik maak van fysio oid, maar lijkt me "Bokt-gezien" wel handig :D

fishandflies

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-18 17:49

Inxs schreef:
Ik mis, naast hoefsmid, da, tandarts, de fysio of andere therapeuten in je lijstje. Niet dat ik gebruik maak van fysio oid, maar lijkt me "Bokt-gezien" wel handig :D


Vandaar dat ik de vraag stel of je nog andere data/gegevens bijhoudt in verband met je paarden. Ik kon inderdaad nog zo een aantal vragen stellen, maar de aard van de vragen zou toch hetzelfde blijven, en vandaar dat ik de belangrijkste uitgebreid heb bevraagd en de optie heb gegeven om eventueel nog aan te vullen met dergelijke gegevens. Bedankt voor de opmerking! :j

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:01

op mijn werk registreren we de gegevens van +- 50 paarden met de app stalmanager.
Werkt heel prettig. Per paard heb je een logboek waar alle updates over dat paard in staan.

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:08

Ingevuld!
Ik houd geen schema's bij, DA enz staat in de agenda en is zo terug te zoeken, rekeningen worden bewaard dan wel zijn vaste kosten (hoefsmid is vast bedrag per keer) dus heb ook geen behoefte aan een app.
De vraag daarna kan ik echter niet overslaan, daarbij moet ik invullen wat ik in de app wil (en ik wil geen app). Denk dus daar je daar niet echt betrouwbare antwoorden krijgt?

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Hou houden jullie de gegevens van je paard bij? Enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:13

Ingevuld! Zo’n soort app zou wel heel makkelijk zijn (vooral hoefsmid, DA, ontwormen) ben benieuwd!