Hoeveel contact heb jij met je stalgenoten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:21

ik ben altijd een kat-uit-de-boom-kijk-type; ik had eerst (behalve hoi zeggen :') ) nauwelijks contact met m'n les/stalgenoten, maar later ben ik gewoon steeds meer gaan praten over koetjes en kalfjes, na de les ook gewoon in de kantine ouwehoeren, kwam dan wel stukken later thuis, dat wel, maar ben ze wel steeds beter gaan kennen, en zijn nu ook oprecht vrienden. Wel leuk hoe dat in zo'n korte tijd dan weer kan uitgroeien, en wanneer je je wat meer in de ander verdiept, je er ook achter komt dat je heel veel hobbies etc. gemeen hebt met die ene les/stalgenoot...


DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:31

De vorige stal waar ik stond was ik heel close met iedereen. Was ook meer een team. Op mijn huidige stal is dat wel anders, ik heb nu nog erg het gevoel dat ik echt het buitenbeentje ben, waardoor ik mij nog niet echt thuis voel. Stal eigenaresse is erg aardig, maar ik kan me gewoon moeilijk plaatsen in sommige mensen. Miss komt dat nog

~Riding is the best solution to any problem~

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Re: Hoeveel contact heb jij met je stalgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 13:23

Ai, wat een vreemde stal. Wel gelukkig dat je dan een leukere stal gevonden hebt! :j
Ik ben op mijn stal nog redelijk de 'nieuwe' :') Dus het komt meestal niet veel verder dan hallo of een kort praatje. Maar buiten stal om eigenlijk niks. Ik zit nu ook op een wat grotere stal.

[o]

IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Re: Hoeveel contact heb jij met je stalgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-18 17:29

Feykn, mijn IJslander, is vandaag verhuisd naar de nieuwe stal *\o/*
Bedankt allemaal voor jullie goede tips 8-) Ik ben erg blij dat ik heb de keuze gemaakt voor nieuwe stal. Bedankt allemaal _/-\o_

kally
Berichten: 5244
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Hoeveel contact heb jij met je stalgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 20:14

Veel plezier op je nieuwe stal en hopelijk gewoon leuke stadgenoten!

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Hoeveel contact heb jij met je stalgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 20:45

Ik wens jullie allebei veel plezier op jullie nieuwe stal! Gewoon lol met je knol.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Bellaroy

Berichten: 37
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: In het mooie Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:53

wauw, dat lijkt me niet echt leuk. Bij ons op stal is alles gezellig iedereen buurt met elkaar maar we komen voornamelijk echt voor ons paard. Soms samen rijden enzo. maar naast de stal zeg maar weinig ander contact.

Leuke fotoshoot boeken? pb me voor meer info

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Hoeveel contact heb jij met je stalgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 22:19

Fijn dat je een nieuwe stal hebt. Ben je van die soap af.

The end

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 22:23

Cowgirl schreef:
Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat een beetje afstand geen kwaad kan.
Af en toe praatje of een bakkie doen altijd leuk maar daar blijft het dan wel bij.


Dit dus. Een groep met “paardenwijven” (pardon my French) die close zijn, dat gaat even goed.

Dan breekt ineens de pleuris uit en is er mot.

Meer dan eens ingestonken, ik hou het lekker bij samen rijden of een keer naar de ruitersportzaak, meer dan zat! :D

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Hoeveel contact heb jij met je stalgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 22:38

Ik heb veel contact met een meisje van stal, we kijken ook regelamtig om naar elkaars paarden. Verder zijn er ook twee meisjes die een paar jaar jonger zijn, waar ik wel vaak mee praat/ in het bos ga rijden etc. Verder gewoon hallo zeggen en soms een praatje slaan met de rest!


IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 08:34

Bedankt allemaal :o

Inmiddels staat Feykn nu twee weken op zijn nieuwe stal. Hij vermaakt zich er prima en heeft al twee dikke vriendjes gemaakt +:)+ Ik ben erg blij met de sfeer op de nieuwe stal! Niet klef en gewoon normaal gezellig. Ze doen maar een keer in 6 maanden iets samen : in kerstvakantie een onderlinge kerstwedstrijd met gourmetten in de kantine en zomervakantie een onderlinge wedstrijd met barbecue. Verder niks, heerlijk, haha. Het zijn voornamelijk recreatieve ruiters dus dat past goed bij mij en Feykn, wij rijden nooit wedstrijd. Dus genoeg buiten rij mensen maar als je alleen op pad wil is dat niet gek vinden ze. En er zijn stalgenooten met kleine kinderen dus dat deel van mijn leven wordt ook beter begrepen haha. Zelfs de hond is welkom mee te gaan dus ik ben gelukkig met de stal! Ik hoop hier nog lang naar mijn zin te hebben :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_ en 83 bezoekers