lekkerste Leren rijlaarzen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

lekkerste Leren rijlaarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 22:45

Ik heb nu de winsdor van petrie. Dat is al een heel verschil met me rubberen laarzen die ik daarvoor had. maar nu ik er een jaartje mee rijd zit het toch niet echt naar me wens. Ik kan het paard veel minder voelen. dus rijd ik best vaak met me gewone schoenen. maar dat is onwijs gevaarlijk. en wil er ook netjes uitzien . en verder krijg ik ook pijn in me enkel als ik een tijdje aan het rijden ben. Wat ik dus totaal niet heb met me gewone schoenen. Dus nu wil ik een lederen rijlaars waarbij ik het paard ook goed kan voelen. en ze lekker soepel enzo zijn. nu zit ik eraan te denken om de petrie exellent te kopen.

Maar nu me vraag eigenlijk 2 Schijnheilig
1 Wat vinden degene die de Exellent hebben van deze laars
2 Welke zit nou echt het lekkerst. ziet er netjes uit en is betaalbaar.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 23:22

Ik heb geen excellent, maar wel een petrie laars, en ik vind ze fantastich zitten!!! Ik heb er weinig problemen mee... En die excellent, is wel errug duur hoor!!!!
Misschien dat je naar een ruitersport zaak kunt gaan en je daar ff wat verder laten informeren over je oude laarzen en misschien wel over nieuwe!!!

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 01:05

Ik heb Petrie Elite, niet goedkoop, wel mooi, maar ze zitten niet helemaal naar m'n zin. Ook ik heb het probleem dat ik m'n paard niet voldoende voel.
Hiervoor had ik kalfslederen Cavallos en die zaten vèèèl lekkerder en ze waren even duur. Maarja, ik wou weer eens wat anders en moet nu op de blaren zitten Frusty
Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen, blijf niet je eigen vastpinnen op de Petries, maar probeer ook een ander merk, die vind je misschien wel veel fijner zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 01:15

Ik vind Pertie's ook niet fijn zitten , veel te stug...slecht contact met je paard.
Heb nu Equin ( eigen merk van Divoza) en ze zitten perfect! Heerlijk soepel leer...geen stugge laarzen, en niet duur! ( daarom heb ik deze laarzen ook gekozen, moest ze op maat laten maken, en bij Divoza was ik het goedkoopste uit)

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 02:39

Ik heb Petrie's, twee paar. Een paar van het meest simpele model en een dressuurmodel, met zachtere binnenkant, hoog opgesneden enz. Na heel lang inlopen zijn die fantastisch maar als ik voor nieuwe zou gaan zou ik Derby's of Königs kopen; afhankelijk van het doel.

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 02:41

Ik heb de petrie Excellent, nooit problemen mee gehad, mooie laarzen en ze zitten prima, het is vrij zacht leer.

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding