Hoeveel voor deze stal betalen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Hoeveel voor deze stal betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:48

Ja dat begreep ik +:)+

Hopelijk komen jullie er samen uit op een manier waar alle partijen een goed gevoel (en gevuld buikje :D ) aan overhouden :j


Koper

Berichten: 30093
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:07

joyce B schreef:
@koper: het gaat er om dat de verhuurder bepaalt wat hij als kale huur vraagt. Je kunt niet eenzijdig je huur aanpassen naar een bedrag wat jij redelijk vind en naar de prijs die jij kwijt bent aan hooi. Dat bepaalt de verhuurder zelf. Eventueel in overleg met de huurder.

Buiten dat kun je de verhuurder wel aanspreken op de gemaakte afspraken en een oplossing zoeken. En dat gebeurt hier zo te lezen .

Met iemand die eenzijdig aanpast dat mijn paard ineens een voerbeurt minder ruwvoer krijgt heb ik dit soort geduld niet. Spijt me ontzettend.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

cobiie

Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:12

Het is nog wel een verschil of de dieren geen ruwvoer op dat ogenblik meer hebben of dat er nog (voldoende) ligt. :o

[o]

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Hoeveel voor deze stal betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 21:00

Ik zou toch een beetje gepikeerd zijn nu als ik de stal eigenaar was.....

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Hoeveel voor deze stal betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-18 21:41

Zoals ik al zei: we zijn gewoon in goed overleg. Doen niks achter de rug om. We wisten alleen niet wat een redelijke prijs was voor een dergelijke stal. Vandaar het topic.

Wat nu niet meer nodig is
Want eigen hooi wil hij echt niet. En na goed praten lijkt de oplossing dichtbij te komen :)

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charlieAB, Clairtje_Sun, ComscoreBot, DotBot, GoogleAdsense, IASCrawler en 34 bezoekers