Leren laarzen gekocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 08:09

Zaterdag leren laarzen gekocht. Na al die horrorverhalen over niet meer uit de laars komen etc. en rottig zitten vielen ze me 100 % mee. Het zijn Cavallo's geworden. Eerst had ik Derby geprobeerd maar Cavallo zat een stuk fijner.


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 08:13

Ik heb 2 weken geleden leren laarzen gekocht en ik vind het nog niet echt fijn met aan en uit doen.....met uit doen moet ik zoveel kracht zetten dat ik er kramp van in de kuiten aan over houd hahahaha. Boos!
Moet zeggen dat het best wel fijn rijd......je been ligt echt veel stiller Pling

yvonne18
Berichten: 173
Geregistreerd: 18-03-01
Woonplaats: oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 14:29

veel plezier van je nieuwe laarzen!! ik wil ook nieuwe laarzen en ik denk dat ik ook cavallo neem. nu heb ik konings maar die bevallen niet zo goed!!

ik ben yvonne. 18. rijd paard en interesseer mezelf alleen voor springen!!!

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 17:52

Ik heb een maand geleden nieuwe laarzen gekocht, ik heb ze nog niet aangehad.
Nog niet de moed gehad om ze te dragen na al die horror verhalen hier op bokt...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 18:18

Gewoon doen hoor! Laarzen dragen, even de tanden op elkaar en als ze eenmaal zijn ingelopen wil je niet anders meer!!! Party!! Party!!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:57

Wat betaal je zo ongeveer voor een paar Cavallo's???
Ik begin er toch zin in te krijgen als ik het zo zie...
Maar het zal zeker wel even sparen zijn, als je leren laarzen vergelijkt met de gewone?

Femke

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 20:52

ik heb nergens last van gehad alleen met aantrekken dat ik echt moest doortrekken/stampen omdat ze in het begin moeilijk aangingen. eerste 3 dagen trappen op en af lopen en toen op het paard alleen het opstappen wou niet want kon m'n knie niet echt buien dus moest het via een krukje.
ik heb geen seconde pijn gehad en geen 1 blaar.
Helaas heb ik alleen maar pech met dit merk (petrie) dus noooooooooit meer voor mij heb ze net 2 jaar en ze zijn al bijna verniewd wbt stiksels en zolen etc.
meisje van stal heeft cavallo is daar zo super tevreden over dus na een hoedje,e-rijbewijs en misschien tegen die tijd een S&T-hoofdstel ga ik daar maar eens voor sparen of eerst de laarzen dan het hoofdstel ligt eraan hoe hard het gaat *droom*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 21:46

ik wil ook zo graag....
maarja..
ik wil zoveel (das mijn probleem!!!!)
dus ik moet sparen....sparen...sparen....
en kad bijna genoeg gespaard en toen kwamen er allemaal overwachtte posten aan..
dus nu is de helft al weer weg!!! Boos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 22:12

Tong uitsteken Vingers aflikken Tong uitsteken Na een maandje of 2 thuis de laarzen ingelopen te hebben en een tijdje niet Knipoog Heb ik ze vandaag voor het eerst aangehad om te gaan rijden.... foutje om er mee rond te lopen bleek als ik de blaren op mijn hiel zie... Huilen maar ik deed de beugelriem 2 gaatjes langer en kwam zonder problemen op mijn paard, viel nog mee.
Ik heb de Petrie Dressuur. Ieder geval vind ik het voorlopig nogal stijfjes en heel anders rijden dan ik gewend ben....
tja moet er toch aan gaan wennen. Vork

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 07:00

De mijne hebben vanaf de tweede dag lekker gezeten, dus het kan ook meevallen hoor *LOL* !
Alleen opstijgen was wat minder handig, want ik kon m'n knie niet zo lekker meer buigen. Hihi, heeft er geloof ik best komisch uitgezien!
Sonja

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 07:45

Wat is het verschil tussen niet leren laarzen en leren laarzen? Ik heb geen leren geloof ik, maar ik heb Aigle, da's geen leer maar ik vind ze wel lekker zitten, heb nooit andere rijlaarzen gehad eigelijk.. En bijna iedereen van de manege (die les rijden dan) zie ik daarmee lopen, zeker ook een goed merk? Scheve mond\

_________________
<center><font color="brown>Me Luv Arabiertjûs</font></center>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-04-18 08:46 ]</font>

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 17:24

Ik heb er ook van aigle. De iets duurdere modellen sluiten beter aan en hebben bovenaan een stuk leer. (ze zien er bij mij 'geel' van binnen uit)Het zijn dus geen 'echte' leren rijlaarzen.
De eenvoudige moddellen hebben dat niet (dus ook geen leer, zij zien er meestal groen uit van binnen).

Ik heb geen leren rijlaarzen, maar misschien zou ik er wel willen hebben. Maar dan wacht ik wel tot ik zeker weet dat mijn voeten niet meer groeien! Lachen
Femke

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 19:48

Ohh dan heb ik een eenvoudige, ik heb donkergroen aan de binnenkant.. Verdrietig *LOL* *LOL* *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ineke2

Berichten: 33040
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 19:59

mmm ik ook Spirit dus je bent niet de enige *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:30

haha joepie *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 08:43

Ter info: Cool

Cavallo 4000 (bst.nr.: 40100)
Luxe kalfslederen rijlaars, type 44000 Hoog opgesneden buitenzijde, perfecte pasvorm, uitstekende afsluiting. Lederen zool, handgenaaide maakwijze. Voor de dressuurruiter een must. Natuurlijk leverbaar in ons zeer uitgebreide maatsysteem. Belt u ons gerust voor uw maat! Wij faxen u graag het maatschema.
NLG 769.95 - Euro 348.79

[img]../upload/236/cavallo_laars.jpg[/img]

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 10:50

Zijn op zich wel een hoop centjes... Ik heb ook Aigle ecuyers (leren bovenstuk) en die voldoen perfect. Ik heb ook de jodphurs en die draag ik zelfs soms ´overdag´, dus als gewone schoenen... Ze zitten superlekker. Misschien als je wedstrijden rijdt, dat het dan wel goed is om leren laarzen te hebben maar ik heb ze vroeger gehad en die gingen bij de zool helemaal los telkens plus dat mijn knieholtes helemaal rauw werden.. Frusty Knipoog

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 11:12

De mijne waren 'maar' 629.00.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 11:50

Ik heb Petrie's, de rundlederen, die zijn ' maar' 400. Ik wil nooit meer wat anders!!!!Ik heb ze nu iets van anderhalf jaar, en ze zien er nog erg netjes uit. Bij sommigen zie je dat de binnenkant helemaal afslijt maar de mijne (nog) niet.....
Ik trek echt nooit meer rubberen aan. Ik had vroeger ook altijd van die Aigle Ecuyers (die met dat geel van binnen) maar leren rijden 10x beter) In het begin had ik wel het gevoel dat ik met m'n been in een kachelpijp zat.
Ik heb ze wat aan de hoge kant gekocht (vind ik mooier)maar dus had ik ook blaren achter m'n knieen de eerste twee weken......ach, ik leef nog steeds! Pling

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 11:50

Ik heb Petrie's, de rundlederen, die zijn ' maar' 400. Ik wil nooit meer wat anders!!!!Ik heb ze nu iets van anderhalf jaar, en ze zien er nog erg netjes uit. Bij sommigen zie je dat de binnenkant helemaal afslijt maar de mijne (nog) niet.....
Ik trek echt nooit meer rubberen aan. Ik had vroeger ook altijd van die Aigle Ecuyers (die met dat geel van binnen) maar leren rijden 10x beter) In het begin had ik wel het gevoel dat ik met m'n been in een kachelpijp zat.
Ik heb ze wat aan de hoge kant gekocht (vind ik mooier)maar dus had ik ook blaren achter m'n knieen de eerste twee weken......ach, ik leef nog steeds! Pling

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 22:13

'k Heb eindelijk m'n laarzen besteld. Zijn toch Petrie laarzen geworden, helemaal in rundleer. Eerst wilde ik de Windsor kopen maar die was er niet in mijn maat, dus moest ik ze op maat laten maken, en dan krijg je een andere type, de Standard volgens mij. En nu moet ik zes weken wachten Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-05-13 11:51 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wendyh en 35 bezoekers