Zelfgemaakte zadelkast

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
onbekend0000
Berichten: 108
Geregistreerd: 07-11-17

Zelfgemaakte zadelkast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 17:02

Helloooo

Na de examens zou ik zelf een zadelkast maken. Ik sta nu op een plekje waar ik die kast (ongeacht de grootte) zou kunnen stellen. Deze zou in een overdekte ruimte zijn waar 1 wand open is.
Ik heb zo wel al een idee van wat ik ongeveer wil. GROOT is het kernwoord. :o Op wieltjes, voor de makkelijkheid. Voor de rest alles opgesomd:

- plek voor (spring)zadel (zadelhouder) en eventueel plaats voor een 2e bij te maken
- hoofdstelhouders (aan deur)
- zadeldoekhouders
- enkele schuifjes
- schapje voor tok
- schapje voor botten

Wat mag nog zeker niet ontbreken? En voor wie reeds een kast gemaakt heeft, welke afmetingen hebben jullie gebruikt? En welk materiaal? Heb dan liever zelf iets te maken zodat het 100% mijn goesting is in plaats van iets veel te duur te kopen met veel te weinig plaats. Foto's van jullie kasten zijn zeker welkom!! :D Ik doe dit voor de duidelijkheid niet alleen!

Hold onto what makes you happy. If it tries to buck you off, hold on ever thighter. :-)


ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Zelfgemaakte zadelkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:08


Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:11

Afmetingen 1.80m hoog, 1.00m breed en 70cm diep volgens mij. Materiaal is betonplex, super stevig.. Niet te tillen :') Passen twee zadels in.

Afbeelding

onbekend0000
Berichten: 108
Geregistreerd: 07-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 17:12


Hold onto what makes you happy. If it tries to buck you off, hold on ever thighter. :-)

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:13

Ghostattack schreef:
Afmetingen 1.80m hoog, 1.00m breed en 70cm diep volgens mij. Materiaal is betonplex, super stevig.. Niet te tillen :') Passen twee zadels in.

[ [url=m/ORztxs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gaaaaaf <3

Moonlight17
Berichten: 2340
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 17:14

Heb ondertussen 2 zelf gemaakte zadelkasten. 1 thuis en 1 op stal. Wat ik graag nu nog zou willen is een soort apothekers kast. Lijkt mij echt geweldig voor beschermers(botten voor jou) al die flessen shampoo, anti klit etc die je allemaal los in de kast hebt staan.

Zoiets
Afbeelding

Of Zoiets, de uitschuifbaar zadel delen lijkt me ook top. Alleen zou ik dan voor een buis model gaan, beter voor je zadel. Zou deze kast wel zeker vele male groter maken.
Afbeelding

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italiƫ
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70432
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 18:26



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction, Vlindy en 31 bezoekers