Krokus crocus giftig paarden welke mate !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
thanh1993
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-12-17

Krokus crocus giftig paarden welke mate !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-18 03:52

Verderop staat een krokusveld. In de buurt van de paddock en weide. Krokussen kunnen ook uitzaaien, in hoeverre zijn ze giftig en hoeveel moeten ze er dan van eten om problemen te veroorzaken? Paarden krijgen onbeperkt ruwvoer, hebben beschikking tot weide en eetbare struiken. Hoe groot zal de kans zijn dat ze per ongeluk een hap nemen !!! :D


Birgit01

Berichten: 780
Geregistreerd: 12-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 07:42

Krokussen zijn bollen, dus geen planten, waarvan de zaden ineens in je wei waaien. Hoe giftig ze zijn weet ik niet.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 07:50

thanh1993 schreef:
Verderop staat een krokusveld. In de buurt van de paddock en weide. Krokussen kunnen ook uitzaaien, in hoeverre zijn ze giftig en hoeveel moeten ze er dan van eten om problemen te veroorzaken? Paarden krijgen onbeperkt ruwvoer, hebben beschikking tot weide en eetbare struiken. Hoe groot zal de kans zijn dat ze per ongeluk een hap nemen !!! :D

Krokussen zaaien zich in de praktijk nauwelijks uit. Zeker als het veld ook nog gemaaid wordt, zal er vrijwel geen zaad gezet worden.
Vermeerdering gebeurt vooral vegetatief, via de bollen, maar die verspreiden zich dan weer niet zo heel ver.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:24

Krokussen zaaien niet uit naar mijn mening, dus lijkt me geen probleem. En van die ene krokus vallen ze niet meteen dood neer. Taxus is giftiger.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Ibbel

Berichten: 49059
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Krokus crocus giftig paarden welke mate !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:44

Botanische krokussen zaaien wel degelijk uit. Het zaad is alleen vrij zwaar en valt over het algemeen niet verder dan in een straal van 20-30 cm rond de knol (krokussen zijn officieel geen bollen maar knollen).


Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Krokus crocus giftig paarden welke mate !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 09:46

Onze pony is voor hij van ons werd van iemand geweest die een bollen bedrijf had, hij heeft toen hij een keer ontsnapt waa ervan gegeten en toen flinke koliek gehad. Als ze naast de wei staan van je paarden zou ik me niet teveel zorgen maken.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Anoniem

Re: Krokus crocus giftig paarden welke mate !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 09:45

Eugh ts, ik ben bang dat niemand die tekst gaat kunnen lezen.

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Krokus crocus giftig paarden welke mate !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 09:56

L9l, lijk wel geheim taal of zo :=

secricible

Berichten: 25692
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Krokus crocus giftig paarden welke mate !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 09:58

3 berichten met heel veel tijd er tussen, eentje in het engels, eentje NL en eentje in een vreemde taal. Lijkt me geen betrouwbaar account zo...

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 09:58

Blussem schreef:
L9l, lijk wel geheim taal of zo :=


Volgens mij is dat een taal daar uit de hoek van Indonesië enzo haha

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 09:59

Ik denk dat haar account gehacked is..

Edit: het is Thais.

Du blir løyst frå banda som bind deg
Du er løyst frå banda som batt deg

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 10:23

Phong jong thang babi pangang Hong Kong thong kuh lu yuk fu yong hai? :wave:

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 10:27

Topic krijgt een definitief slotje. Het werd geopend door een spamaccount.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke, Meissieline, Trendiction en 89 bezoekers