Gezocht Weiland/Stalling in Drenthe Omgeving Gasselte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CouCou

Berichten: 3472
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.

Gezocht Weiland/Stalling in Drenthe Omgeving Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-17 14:41

Hallo lieve allemaal,

Help! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik ben op zoek naar stalling voor mijn lieve paardjes. Of een enorme loopstal of weiland waar ze 24/7 buiten kunnen staan met schuil gelegenheid.

In het kort mijn verhaal. Wij wonen nu nog in Frankrijk en komen eind januari of maximaal ergens in februari 2018 weer terug naar Nederland.
Wij gaan wonen in Gasselte, Drenthe.
Mijn paardjes hier hebben altijd buiten kunnen staan met schuilstal. Dus om ze nu opeens op stal te gaan zetten is niet zo'n fijn idee. Ook kan dat niet voor mijn oude merrie van 27. Zij moet blijven lopen.
Nu denk je een merrie van 27 weer verplaatsen? Ja ik weet het, het is een gok die ik moet nemen, maar ik kan hier in Frankrijk niet blijven en ik wil mijn paardjes niet achter laten.
Het gaat hier om moeder Iris, dochter Eowyn en shettie Bram. Ze kunnen alledrie lekker bij elkaar staan.

Wie o wie zou mij kunnen helpen!!

Liefs Miranda

Life is rough, than you die.....
:#



carika
Berichten: 1582
Geregistreerd: 02-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:33

Is het nog gelukt een plekje te vinden? Ik zag op de bokt markt nog een weiland te koop in Gasselte.

CouCou

Berichten: 3472
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.

Re: Gezocht Weiland/Stalling in Drenthe Omgeving Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-18 17:40

Niet in Gasselte zelf. Ik sta in Klijndijk.
helaas is mijn pony Bram "vermoord".....
Hij was al eerder in Nederland. Ik dacht er goed aan te doen, dat hij bij een zogenaamde vriendin kwam te staan. Ik wilde hem graag weer bij mijn merries hebben, dus zei ik dat. Inmiddels had hij droes opgelopen. Maar het lijkt mij dat je dan dagelijks komt kijken en de DA erbij haalt als het niet goed gaat. Nou niet dus. Ik kwam daar....ben me rot geschrokken. Hij was ruim 100 kilo afgevallen. Ze hebben heb gewoon geen eten gegeven. Ja hooi...duh lekker als je pijn in je keel hebt en je kan haast niet eten. Geen Da erbij niks. Ja die is 1 of 2x geweest. Ik heb gelijk de DA gebeld en wilde dat zij elke dag langs kwam. Ik heb gelijk een zak slobber gehaald en deze gegeven. De volgende ochtend weer slobber gegeven door de staleigenaren, wat ik gevraagd had. En 15 minuten later lag hij dood. Ben vreselijk verdrietig en vooral boos. Heel boos. Denk je je pony in goede handen te hebben gezet....niet dus. Van de drie musketiers zijn er nog twee over. Ik mis Bram vreselijk. Hij had dit niet verdiend....Hoe kan iemand dit doen???

Life is rough, than you die.....
:#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers