24/7 buiten pensionstalling overijssel gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: 24/7 buiten pensionstalling overijssel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:49

Als je een plek hebt gevonden, maar nog geen paard hebt, zou ik alvast die plek 'betalen'. Wellicht kan je in overleg afstemmen per wanneer je verwacht een paard te hebben.

Wel slim om eerst een plek te regelen en te hebben, en dan pas een paard te kopen ;)

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie


kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-18 19:56

Rena100 schreef:
Als je een plek hebt gevonden, maar nog geen paard hebt, zou ik alvast die plek 'betalen'. Wellicht kan je in overleg afstemmen per wanneer je verwacht een paard te hebben.

Wel slim om eerst een plek te regelen en te hebben, en dan pas een paard te kopen ;)


Ja dat zou kunnen inderdaad, maarja, als je geen geschikt paard vind en er een half jaar over doet, is het wel een beetje jammer geld...

De kleine dierentuin is een zootje.

missfalki
Berichten: 2271
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:45


[ITP] [FOTOVERZ]Hét oortjes topic
[VS] Eetwaar voor paardjes [&]
GEZOCHT 2 HOEFSCHOENEN VOOR BEER RENEGADE CLASSIC MAAT 0

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:45

kunamosity schreef:
Rena100 schreef:
Als je een plek hebt gevonden, maar nog geen paard hebt, zou ik alvast die plek 'betalen'. Wellicht kan je in overleg afstemmen per wanneer je verwacht een paard te hebben.

Wel slim om eerst een plek te regelen en te hebben, en dan pas een paard te kopen ;)


Ja dat zou kunnen inderdaad, maarja, als je geen geschikt paard vind en er een half jaar over doet, is het wel een beetje jammer geld...


Als je weet wat je wil en er serieus voor gaat hoeft een paard kopen echt geen half jaar te duren. Ik heb momenteel een pony te koop, maar mensen die de stalling niet op orde hebben of dat niet redden binnen een week of 2 vallen gewoon af. Dan ga ik liever verder met de geïnteresseerden die hun zaken wel op orde hebben.
Voor veel verkopers werkt het op die manier. Die hebben het paard niet voor niets te koop staan en willen er dan ook gewoon vlot vanaf.

Vandaar dat ik ook zeg: zorg dat je je wensen voor een paard goed op orde hebt, ga dan langs een aantal pensionstallingen en overleg wat er mogelijk is. Zoek daarna een paard dat bij je past.

bbeens

Berichten: 66
Geregistreerd: 26-03-16
Woonplaats: Hasselt(Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 21:25

Ik ben ook op zoek. Iemand nieuwe tips?

Eefje1987
Berichten: 167
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: Julianadorp

Re: 24/7 buiten pensionstalling overijssel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 21:35


Lessen op basis van natural horsemanship; grondwerk, trailerladen, (bitloos)rijden


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 108 bezoekers