wie weet .... bodyprotector????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:45

je hebt beta level I, die vangen bijna niets op die kan je als het ware aandoen enkel bij het verzorgen bij het rijden doen ze bijna niets. beta level II beschermt al beter maar nog niet optimaal, beta III is de hoogste en die beschermt het best. die is oa verplicht op cross country enzo. ik heb ook een drie en ben enkele weken geleden echt recht op de balken gevallen met mn borstkas en eigelijk heb ik er niets van gevoeld. het klinkt mss een beetje ongeloofwaardig maar het helpt echt wel

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:49

zitake schreef:
je hebt beta level I, die vangen bijna niets op die kan je als het ware aandoen enkel bij het verzorgen bij het rijden doen ze bijna niets. beta level II beschermt al beter maar nog niet optimaal, beta III is de hoogste en die beschermt het best. die is oa verplicht op cross country enzo. ik heb ook een drie en ben enkele weken geleden echt recht op de balken gevallen met mn borstkas en eigelijk heb ik er niets van gevoeld. het klinkt mss een beetje ongeloofwaardig maar het helpt echt wel



Ja precies!!!! Bloos
iid BETA level 3 is de beste!! optimale bescherming en goede kwaliteit
BETA level 1 is volgens mij ook niet meer toegestaan
i.v.m de minimale bescherming.

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 43 bezoekers