Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-17 18:12

Ik ga binnenkort verhuizen naar stal van Paridon en jemich, wat is het groot daar. ik ben zo'n grote stal echt niet gewend. Ben gezwicht voor het 24/7 buiten-menu:-) met mijn haflinger (merrie) van 16 lentes jong. Iets wat ik altijd al wilde, hoop dat het me bevalt. Op eerste gezicht maakt het een leuke maar overweldigend grote indruk.

Nu zou ik graag ook wat mensen willen leren kennen die daar staan, om de omgeving mee te verkennen maar ook vooral om wat vragen te kunnen stellen over de stalregels of tzt wat aanspraak te hebben. Ik ga half augustus-eind augustus over. Op de FB-pagina van de stal wordt je niet veel wijzer:-) Is er ook een stalgenoten pagina of zo? Ik rij western, ben al n dagje ouder (50+), rij vooral veel buiten maar ben ook gek op TREC/WE/Trail enz. Ik zag wel dat er een buitenrij-app is, leuk idee...en ik net een WE-training heb gemist |(

Tot binnenkort, Natalie en Indra

Cowgirls don’t cry


evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:19

Ik heb er een aantal jaar geleden gestaan ;). En misschien dat ik over een tijdje weer terug kom :P, maar dat ligt even aan mijn verhuizing.

Voor zover ik weet is er geen aparte groep met mensen die op Paridon staan, ken er nog wel aardig wat... Ik zit nog wel in een topic van hier in de regio maar daar is het momenteel ook niet echt druk :=. Daar zaten ook nog een paar in de op paridon staan/stonden.

~~ Strive for excellence, not perfection! ~~
Shaggy / dressuur L2+3

L_Ruiter

Berichten: 42
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 14:49

Hoi Natalie,

Mag ik vragen wat je betaalt bij Paridon voor 24/7 buiten? En is dit verder all-in met ook gebruik van de bak(ken)? Hoe zijn de uitrij mogelijkheden vanaf daar?
Ik ben namelijk rond aan het kijken voor een paard om te kopen en wil ook alvast even rond kijken naar wat er voor stallingsmogelijkheden zijn in de buurt :) 24/7 buiten klinkt ideaal!

Groetjes,
Lisa

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-18 14:58

Hi Lisa, ik ben er al weer weg want naar de Veluwe verhuisd. Uit mijn hoofd was het voor 24/7 270 per maand incl. genoeg voer maar ik was niet zo blij met de stenen uitloop, kostte mijn paard zijn hoeven. Verder superleuke stal en eigenaar en mooi gelegen. je rijdt zo naar Wassenaar, strand en Valkenburgs meer. Als je een grote kast wilt komt er 10 euro pe rmaand bij en als je een trailer wilt parkeren ook nog 10 euro per maand voor de trailer. Zomers staan ze op het land, dat is super en enorm groot, maar de winter 24/7 vond ik aan de erg kleine kant voor 22 paarden. Bij ons staan nu hier op de veluwe 18 paarden op 5 hectare, en daar 22 paarden op 1/2 hectare. Succes met rondkijken, ik weet anders nog mensen die er staan en je wel verder kunnen helpen als je nog vragen hebt! Gr, Natalie

Cowgirls don’t cry

L_Ruiter

Berichten: 42
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Leiden

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 13:08

Hoi Natalie,
Bedankt voor je antwoord! Klinkt op zich wel erg goed :) Stenen uitloop alleen wel iets minder inderdaad. Maar ik ga er wel een keertje kijken. De uitrij mogelijkheden klinken namelijk wel echt super gaaf!

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 02:29

Een stenen uitloop lijkt mij super, wellicht 'moet je daar even doorheen' maar uiteindelijk krijgen de meeste paarden daar supergoede voeten van. :j
Maar 22 paarden op een halve hectare?! Dat vind ik wel echt te veel...

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 03:59

Heb t niet nagemeten maar wel veel paarden op betrekkelijk zeer kleine ruimte. Wel goed aangelegd en doordacht en voor randstad ok en fijn dat er überhaupt zoiets wordt gemaakt. Voor mijn paard was t niet ideaal en dat was jammer want de stal is verder heel fijn.

Cowgirls don’t cry


TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:39

Ik vind het er ook klein uitzien hoor, dat heeft niet te maken met jouw inschatting. :n

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

dieseltje09

Berichten: 1854
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 16:43

Ik heb er een aantal jaar geleden gestaan. Ik vond het altijd een hele fijne stal, goede rijbanen, super uitrij mogelijkheden. Ik denk nog wel eens met beetje pijn in mn hart terug naar Paridon...(heb het nu ook zeker niet slecht maar mis de uitrij mogelijkheden haha) Helaas ondertussen verhuisd en vanaf Rotterdam elke dag daar naar toe is gewoon geen optie maar anders had ik er nog gestaan.
Moet wel zeggen dat ik in een box stond dus niet op de uitloop (die was er toen nog niet op deze manier)
In de winter op het winterland van s'morgens tot in de middag en in de zomer 24/7 op het grote land.

Op naar nieuwe avonturen ❤️

L_Ruiter

Berichten: 42
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Leiden

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 09:25

Afgezien van de vrij kleine uitloop, klinkt het echt super!! Wat kost een box per maand? En zit daar ruw- en hardvoer bij inbegrepen? En het uitmesten en binnen en buiten zetten, wordt dat gedaan of moet dat zelf gedaan worden? Ik ga er binnenkort maar eens langs. Voor de randstad klinkt dit als een super stal!

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 11:33

Je hebt keuze uit een box en dan moet je binnen/buitenzetten en uitmesten zelf regelen of de groepsstalling. De groepsstalling die heeft de kleine uitloop en als je box hebt dan heb je een stuk ‘winterland’. Hoe daar de indeling nu van is weet ik niet. Ik stond er toen het vier stukjes waren en je groepjes maakte maar had begrepen dat het nu groep ruinen en groep merries is.

~~ Strive for excellence, not perfection! ~~
Shaggy / dressuur L2+3

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-18 12:50

Gewoon ff John bellen, ik ben nu al ff weg daar en weet de prijzen v boxen ook niet! Is zeker voor de randstad een prima stal!

Cowgirls don’t cry

L_Ruiter

Berichten: 42
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Leiden

Re: Bokkers op stal van Paridon Katwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 15:14

Bedankt voor de uitleg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 84 bezoekers