adressen gezocht aan strand of vakantie.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

adressen gezocht aan strand of vakantie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 22:41

op internet vond ik er niet veel over.

maar weet iemand mischien leuke adresjes voor met paard aan het strand?
of ergens anders waar je lekker vakantie met je paard kan hebben?
en goede stalling voor je paarden daar,niet te ver van het strand Haha!
en liefst wat 'luxere' stalling,waar je vertrouwd je paard kunt zetten.

ook adressen zijn welkom voor de ruiter zelf Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 22:44

Roompot schijnt erg leuk te zijn. Is een bungalowpark, met een manege er aan vast. Op www.roompot.nl staat alles als het goed is.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 22:47

Paardensport centrum Nieuwvliet in Nieuwvliet. Moet je even zoeken, ze hebben een site. Ze zitten op 50m van het strand!!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 23:13

bedankt voor de tips alvast Lachen
ik ga de site's even bekijken.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 01:32

Wil je niet naar een van de waddeneilanden? Daar kun je je paard ook vaak wel bij een manege neerzetten! Op terschelling: www.terschelling.net/barrage, kun je eens vragen of je daar terecht kan. je kan heerlijk buiten rijden daarzo en het strand is ook heel dichtijb ( hoe kan het ook anders met een eilandje....)Ph ja, er is ook plaats voor jou om te slapen hoor..Knipoog

Ik krijg ook elk jaar het paardenvakantieboekje "Trailfinder". Ook daar staan vakantieadressen in voor je paard en jou. Ze hebben een site: www.horseholiday.com. Misschien kun je die catalogus daar ook wel aanvragen of dat alle reizen die in het boekje staan ook daarop staan.. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je met het telefoonnr: 043-325 3466 het boekje bij de organisatie zelf aanvragen.

Veel plezier met uitzoeken van je vakantie!

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 09:02

Bij ons in katwijk kun je geloof ik ook je paard s'zomers stallen
Apple weet daar meer vanaf of je moet even op www.manegejonker.nl kijken zelf zou je dan bijvoorbeeld op de camping er vlak achter kunnen kamperen of gewoon in een hotelletje gaan

“In times of joy, all of us wished we possessed a tail we could wag.”

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 09:13

niet aan het strand, maar wel heel leuk:

www.pelgrimspark.nl.nu

je paard wordt prima verzorgd en je kunt zelf in een blokhut en je kunt er eindeloos paardrijden over ruiterroutes door Nederland en België

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 21:32

femskie,bedankt,maar het is helaas iets te ver weg,we willen de eerste keer naar zeeland gaan,is toch stukje dichterbij.

eamane,waar ligt deze stalling?

smurf,ik snap niet veel van de site Haha! maar ik geloof dat het ook te ver weg is.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Poosje81
Berichten: 21187
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:28

Als je naar Zeeland wil hebben wij op stal een vakantiewoning.... Je kan er dus ook je paard stallen, hoewel wij ze zomers 24 uur per dag buiten hebben staan.... Wij zitten op een half uurtje stappen van het strand en bos... pb maar als je meer info wil

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 09:07

Het is een manege in katwijk (zuidholland tussen scheveningen en zandvoort)
het ligt op ongeveer 50m van strand even een parkeerplaats over en je zit op strand
szomers gaan er daarvandaan veel paarden naar het land en verhuren ze die boxen aan mensen die met hun paard voor vakantie aan het strand komen
op de site staat de meeste info www.manegejonker.nl
ik rijd er altijd wedstrijden op die manege hij is niet super lux maar de paarden worden er goed verzorgd
je hebt er een 17x35 binnen bak en een 20 x 60 buitenbak bij

“In times of joy, all of us wished we possessed a tail we could wag.”

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:39

En mijn paard staat daar dus je hebt een boktmeeting erbij Haha!.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:09

Elise schreef:
Paardensport centrum Nieuwvliet in Nieuwvliet. Moet je even zoeken, ze hebben een site. Ze zitten op 50m van het strand!!



jep daar werk ik in de vakantie! Supermanege!!www.pscnieuwvliet.nl

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:26

Ik zou over Nieuwvliet in Zeeland toch wel twee keer nadenken. Ik ben daar vroeger een keer geweest met de mensen van wie ik de paarden reed. Zij hadden een ruitersportzaak en stonden daar met hun spullen op een paardenevenement. We hadden de paarden meegenomen om lekker op het strand te rijden. Nou ben ik dus normaal het strand bij katwijk enzo gewend en dan viel dit toch wel vies tegen. Er stonden toen allemaal palen op het strand die het water inliepen, (golvenbrekers ofzo?) Dus een lekker stuk over het strand galopperen was er niet bij, terwijl ik me daar erg op verheugd had. Ik ben later nog wel op een ander stuk strand in zeeland wezen rijden en daar was het wel oke, maar waar dat precies was weet ik niet meer. Volgens mij heb je daar bij nieuwvliet ook niet echt bos en bijna geen duinen. Bij katwijk enzo heb je behalve strand hele mooie duinen enzo om in te rijden. Vind ik persoonlijk leuker dan alleen maar strand, maar ja dat is mijn mening natuurlijk.

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:22

dat ligt eraan welke kant je opgaat, ik begeleid daar zomers iedere dag buitenritten, maar idd, er staan op sommige stukken wel palen, maar verder door heb je superlange stranden waar je lekker kan crossen!

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Armani1985 en 126 bezoekers