Ooteman - Aanbiedingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Ooteman - Aanbiedingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 17:26

Hoi !
Nou, ik was dus net de site van Ooteman aan het doorspitten en kwam bij een prachtig hoofdstel terecht dat ik echt MOET hebben.. en laat nu blijken dat de aanbiedingen niet via internet te bestellen zijn ...

Nu vroeg ik me dus af, is er iemand die volgende week naar de uitverkoop-dagen gaat en voor mij dat hoofdstel mee wil nemen ?

Om dit hoofdstel gaat het !

In maat cob..

Ik hoop echt dat iemand dit wil doen, uiteraard betaal ik je het volledige bedrag + verzendkosten. Ik ben zelf niet in staat helemaal naar Bovenkarspel te rijden voor een hoofdstel dus vandaar mijn vraag..

Alvast bedankt !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:32

mag ik de internet site daar van die oosterman als het kan

Im Artfully Maid Dana

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 17:36


    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:39

emmelske schreef:
mag ik de internet site daar van die oosterman als het kan


hihi sorry, oosterman Tong uitsteken

-

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:46

Als er toch iemand gaat, zou die dan ook heel misschien wat voor mij willen meenemen? Schijnheilig Haha! Haha!
Ik kon trouwens nergens vinden dat het via internet niet geld. Ik had bijna een bestelling gedaan Bloos! , die dan 50 euro goedkoper was. Bloos
Ook van mij krijg je uiteraard het gehele bedrag en de verzendkosten .

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 17:48

Taygalover schreef:
Als er toch iemand gaat, zou die dan ook heel misschien wat voor mij willen meenemen? Schijnheilig Haha! Haha!
Ik kon trouwens nergens vinden dat het via internet niet geld. Ik had bijna een bestelling gedaan Bloos! , die dan 50 euro goedkoper was. Bloos
Ook van mij krijg je uiteraard het gehele bedrag en de verzendkosten .


Ik kon het dus ook niet vinden op de site.. toen heb ik me dus aangemeld voor de nieuwsbrief en daar stond het in .. Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:53

Hmm, ik ben vandaag nog geweest.

Ik zou hem best willen halen(als ik een auto mee kan krijgen, moet d'r toch een leuk stukje voor rijden).
Maar reken wel de verzendkosten mee he. Dan kom je haast weer op die gewone prijs(of je komt Dennis een keer meeten Knipoog . Dan kan je hem meteen mee nemen).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:03

ga zondag waarschijnlijk erheen,nieuwe deken kopen.
kun je het niet bestellen en oplaten sturen?
groetjes brenda

21-10 indoor mm Barsingerhorn

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:06

Misschien kun je het hoofdstel onder rembours laten opsturen, er komen dan wel extra verzendkosten bij.

Gillian

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:53

Ik ken het probleem. De vorige x wou ik al een rijbroek daar bestellen maar toen was die uit verkocht Scheve mond Nu zag ik dat ze hem in de aanbieding hadden dus ik probeerde hem in mijn winkelwagentje te stoppen..... Verward dat lukte dus niet ik heb ze gemaild met de vraag hoe ik me kon aanmelden want daar kwam ik ook niet helemaal uit en of ze voor mij die broek wilden apart houden.
Ik kreeg dus als antwoord dat ze dus aanbiedingen niet verzenden in het kort Boos! ik heb toch maar om een uitzondering gevraagd en dat de verzendkosten dan geheel voor mijn eigen rekening zijn. Ik hoop dat ze toch op mijn verzoek in gaan heb erg veel zin in de rijbroek gekregen!!!
Jullie horen het wel of ze op mijn verzoek in gaan, ik hoop het in ieder geval!

groetjes, Primadonna Knipoog

Stal Centaurus

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:00

Wat raar dat ze aanbiedingen niet verzenden, denk dat ze er heel wat meer door zouden verkopen als ze dat WEL doen .. ik wil namelijk van die bandages van 7,50 per 4 stuks en 6,- ( is dat per 4 ? )
maar halen kan ik ze niet..

-

Pantykous

Berichten: 10481
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:08

dat is me even zonde dat ik het niet via internet kan bestellen! Ik kan er zelf niet heen (dat is me net even te ver op de fiets) en ik had toch graag een zo'n zeer gunstig afgeprijste shamrock uitrijdeken gehad... Huilen
maar goed, there are worse things in life...

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:12

En ik zo'n fleecedeken van 19,95 en bandages en een dekje en .. Haha!

-

Pantykous

Berichten: 10481
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:14

Spetterlover schreef:
En ik zo'n fleecedeken van 19,95 en bandages en een dekje en .. Haha!


heel erg jammer inderdaad, hij heeft wel veel heel erg afgeprijst...en dan kan ik niet...
Het leven is zo oneerlijk!

Maar goed, offtopic Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:14

Ik heb wel eens een paar dekens achter laten houden, was ook een aanbieding.
Maar dat ging wel om een bedrag van 450 euro, ik kan me voorstellen dat je je om een paar tientjes minder druk maakt Knipoog

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:25

Uitverkoop!!!
Dan moet ik volgende week toch maar ff heen Wist nog van niks Meestal hangt er wel een aanplak biljet bij ons op stal met de aanbiedingen, maar die is er nog niet...
Ik wil eventueel voor mensen die niet heen kunnen en toch spullen willen wel wat mee nemen en dan opsturen het is voor mij maar 10 minuutjes met de auto dus lekker dichtbij (stuur me dan maar ff een PB-tje)

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:25

Ooohhh....heb er een mooie rijbroek gezien , jammer dat ze aanbiedingen niet verzenden zeg.
Staat ook een hele mooie wollen deken met hals op.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 20:48

Dennis schreef:
Hmm, ik ben vandaag nog geweest.

Ik zou hem best willen halen(als ik een auto mee kan krijgen, moet d'r toch een leuk stukje voor rijden).
Maar reken wel de verzendkosten mee he. Dan kom je haast weer op die gewone prijs(of je komt Dennis een keer meeten Knipoog . Dan kan je hem meteen mee nemen).


Zou je dat willen doen ??? Heel graag !
Als het niet kan, geen probleem, even goede vrienden hoor, vraag ik iemand anders .. Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:17

Droppies, kom elke week bij ze op de markt maar hij zal niet even zeggen dat er uitverkoop is

Even kijken of ik m'n man zo gek krijg, zegt ie natuurlijk zoiets van ""heb je nog niet genoeg voor die beesten?"

M'n rijbroek van vorig jaar ligt ook nog steeds nieuw in de kast, ik rij namelijk niet Haha!

Zal maar een lijstje maken, want vorige keer leek het daar wel oorlog, heb een uur in de rij gestaan om te betalen Huilen

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:11

Ik heb bericht terug gehad van ze....de rijbroek die ik wou bestellen was nog STEEDS uitverkocht!!! Maar hoe kunnen ze dan een rijbroek in de aanbieding doen die toch al uitverkocht is???? Verward Vind het erg misleidend moet ik zeggen, hij was met €30,-- afgeprijst!!! Bloos! Erg makkelijk dan om zo'n rijbroek in de aanbieding doen, staat leuk op de site in ieder geval Scheve mond
Ondanks dat er ergere dingen zijn, baal ik wel als een stekkerdoos Vriendjes zijn?

Primadonna Doei, doei

Stal Centaurus

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:15

Ik heb afgelopen week een rambo deken gekocht die in de aanbieding was, en de deken werd de volgende dag al aan mijn deur geleverd *LOL* perfect!
Die internet winkel werkte bij mij ook niet, maar dan moet je ze gewoon een mailtje sturen, ik kreeg diezelfde avond nog mail terug Lachen

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:23

WOEIIII!!!
ik had niet eens door dat er weer nieuwe aanbiedingen zijn! Heel veel dingen die ik nieuw moest kopen (ivm andere maat en nieuw paard) zijn in de aanbieding! yahoo! eindelijk eens een meevaller tussen al die dure paardenspullen *LOL*
woeii, hou ik ook nog wat geld over voor andere dingen dan 'de paarden' (ben helemaal blij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:35

Wat zijn de verzendkosten bij ootemna= kan het nergens vinden

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:39

onder rembours : 6.50 en gewoon 5 euro geloof ik, ik kijk het even voor je na Lachen

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:40

Citaat:
Vooruitbetalen (binnen en buiten Nederland)
Bijdrage in de verzendkosten bedraagt € 6.50 Voor zwaardere producten of producten met meer volume wordt € 13,- als bijdrage berekend.

Rembours (alleen in Nederland)
Bij het onder rembours versturen van uw order wordt € 6,50 als bijdrage in de verzendkosten berekend. Voor zwaardere producten of producten met meer volume wordt € 13,- als bijdrage berekend.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eve_16, Googlebot en 74 bezoekers