Stal of wei gezocht in Zandvoort/Bloemendaal/Haarlem !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jillxzita

Berichten: 4
Geregistreerd: 25-10-16
Woonplaats: Arnhem

Stal of wei gezocht in Zandvoort/Bloemendaal/Haarlem !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 17:45

Hoi iedereen , :wave:
Ik zoek al een langere tijd een niet al te dure & goeie stalling in het liefst Bloemendaal maar in de omgeving van Zandvoort, Haarlem & Overveen zijn ook opties. :)*

Ik zoek een stal met:
- poetsplaatsen die ook warm water hebben (hoeft niet persé maar heeft wel mijn voorkeur)
- weidegang van min. 4u
- een paddock.
- een binnenbak& goede buitenbak, of een goede rijhal dichtbij de stal (20x60m heeft wel mijn voorkeur)
- evt mogelijkheid voor stalling trailer

Ik ben opzoek naar de stalling omdat ik sinds een half jaar mijn eigenpaard Luna heb en ik ga binnenkort naar Bloemendaal verhuizen (over 2 maanden). Dus zoek ik een leuk stalletje voor haar. Ergens rond de 200€ zou ideaal zijn :$ . Wie kan mij helpen? Ik ben zelf namelijk nog totaal onbekend bij de omgeving.

Graag een reactie :j

Groetjes Jill <3

MVasbo

Berichten: 262
Geregistreerd: 16-09-15
Woonplaats: Zandaam

Re: Stal of wei gezocht in Zandvoort/Bloemendaal/Haarlem !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 17:49

Denk dat je minstens 200€ moet toevoegen an je budget als je alle die dinges wil helaas. Noord Holland is heel erg duur :/

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:03


jillxzita

Berichten: 4
Geregistreerd: 25-10-16
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 18:20

MVasbo schreef:
Denk dat je minstens 200€ moet toevoegen an je budget als je alle die dinges wil helaas. Noord Holland is heel erg duur :/


klopt heb na dat ik dit heb geplaats een paar stallen bekeken& ik heb er over na gedacht dus heb miijn budget veranderd naar €500 :o

Pocca_Locca

Berichten: 1918
Geregistreerd: 12-10-14
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:05

jillxzita schreef:
MVasbo schreef:
Denk dat je minstens 200€ moet toevoegen an je budget als je alle die dinges wil helaas. Noord Holland is heel erg duur :/


klopt heb na dat ik dit heb geplaats een paar stallen bekeken& ik heb er over na gedacht dus heb miijn budget veranderd naar €500 :o


Nou, dat gaat dan wel lukken :j :j :j