tips voor promoten ponykampen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

tips voor promoten ponykampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 19:27

omdat ik deze zomer ga beginnen met ponykampen voor 7 tot 12 jarige kids zoek ik tips om de ponykampen te promoten...

is er iemand die bruikbare tips heeft?

groeten alja

ONDERSCHRIFTLOOS


IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:31

in de penny *LOL*
gewoon wat ponytijdschriften voor die doelgroep, internet (zorg iig voor een goede duidelijke en profeccionele website, dat maakt altijd een goede indruk en is makkelijker voor ouders om info op te zoeken)
en misschien wat andere tijdschriften voor jonge meisjes, maar een goede website is echt aan te raden.

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 19:40

ik doe het samen met hippago en die heeft dus al eens eerder geadverteerd in de penny en dat heeft niks opgeleverd..
goede website is er al Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:49

Ik zou eigenlijk ook zeggen de penny, maar als dat niets opleverd (ik zocht zelf wel altijd mijn ponykamp uit de penny hoor als 10-jarig pennymeisje! *LOL*), nee grapje, ik vond de penny gewoon praktisch, toen was er namelijk ook nog maar weinig op internet.

Maar ik zou dan op internet dan maar wat advertenties neerzetten, dat is toch gratis. Baat 't niet, dan schaadt 't niet.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:58

misschien op marktplaats daar stikt het van de penny meisjes Clown

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:12

hihihi, inderdaad... op marktplaats, op divoza-site (voor zover het je lukt commerciƫle advertenties geplaatst te krijgen) misschien een advertentie in het huis aan huis krantje van jouw omgeving... Avertentie op prikbord manege? en ruitersportzaak... En vooral... Mond tot mond reclame!!!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:50

Heb je al een papiertje hangen bij: Reinders, Boer en Peerd, Hypo Assen?? Hmmm... is best wel moeilijk. VVV, reisbureau's?

Huis aan huis Haha! Tong uitsteken Haha!

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:15

Op manege`s! Site heb je al..hmm tja ik denk dat je het moet hebben van mond op mond reclame maar dar heb je nu ook niet veel aan..
Ik heb geen idee...

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 02:41

Ja briefjes in manege hangen, in de krant zetten, reclame maken van je website Lachen

Obelix is gewoon stoer!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:03

Ik ben op zoek naar een leuk ponykamp voor mijn twee dochters,en dat doe ik door middel van internet waarna ik na het bekijken van de site een folder aanvraag en het zo nog eens op mijn gemak kan nalezen.
Toch denk ik dat mond op mond reclame het beste is [dus van kinderen die er geweest zijn]

Mijn meiden willen best testpersoon zijn hoor Haha! en het dan door vertellen aan iedereen Haha! En natuurlijk mogen ze dan alleen de positieve dingen melden

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:09

ik wilde ook de penny zeggen, daar heb ik m'n ponykamp in gevonden Lachen dan vooral zeggen dat je een 'eigen pony voor een week' krijgt en dat er 'heel veel gereden' wordt Lachen

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:26

Ik zoek ook altijd op internet naar een ponykamp. En ik ben het ook met Ellende eens: heel veel rijden en een eigen pony voor heel de week en ook nog goed les!
Ik zou niet weten waar je anders een advertenties of iets dergelijks kan zetten dan in de penny of op internet. Ik denk dat mensen tegewoordig vooral op internet kijken....

Up to Date is een toppertje

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:27

en ik zou ook graag testpersoon zijn, maar ik ben alleen een beetje te oud ervoor jammer genoeg!

Up to Date is een toppertje

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 18:29

Misschien een leuk ideetje, ook om in je advertenties te zetten: een open dag! Laat mensen kennis maken met de paarden, spelletjes doen, ouders kunnen ook gelijk kijken waar hun kinderen terecht komen... Op die manier kun je misschien wel veel mensen enthousiast maken.

Lachen

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:38

'K heb opeens nog een idee Lachen ! ( )

Kun je niet iets speciaals doen met je ponykamp waardoor je de aandacht van de (paarden)pers kunt trekken? Bv. een themaponykamp.. Iets waarmee je gratis publiciteit kunt krijgen. Persberichtje maken, naar de pers mailen... (wil je best helpen daarbij Lachen ).

Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, RvT en 76 bezoekers