wel/niet blijven endurance rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 10:41

Het is een beetje een vaag verhaal, maar ik had eigenlijk gedacht te stoppen. Ik was het gewoon zat om door mijn vader op een niet-leuke manier door het bos gecrosst te worden. Maar, the times they are *a* changing... Dus, ik zou misschien wel endurance kunnen blijven rijden, mits Joop gewoon kan blijven, en ik hem kan blijven rijden.
Maar er is een mogelijkheid, en nu moet ik dus kiezen of ik het wel of niet doe.
Wat vinden jullie? Hoe t precies zit weet ik ook nog niet, maar dat er een mogelijkheid is weet ik wel...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 10:44

Ik snap je niet helemaal Verward hoor

Maar het belangrijkste is toch dat je er plezier aan beleeft?
Zo ja > ga je lekker door
Zo nee> dan kap je er helemaal mee

suc6

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 10:44

Ik snap er helemaal niks van Verward , sorry! Als je endurance wilt blijven rijden, kun je dan niet zonder je vader trainen? Blijkbaar vind je het met hem samen niet leuk? Verward

Als je Joop wilt houden, mag je niet meer op Voltrack rijden, begrijp ik dat goed? Gaat je vader dan zowel op Hercules als op Voltrack starten?

leggus uit joh! Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 10:57

Ik zou in principe gewoon op Voltrack kunnen blijven starten (als ik het goed begrepen heb), maar financieel gezien weet ik niet of ik t red (gaat veel tijd in zitten, en dus ook wel redelijk wat geld. Aangezien ik 18 ben zal ik toch voor een groot deel van de kosten ed op moeten draaien.
Jopie gaat boven alles, en na Austerlitz en Holten jeukt het wel, toch gewoon een bepaald soort kick die je ervan krijgt.
Het blijft wel een groot dillemma, omdat ik vanaf nu dan echt VRESELIJK hard zou moeten trainen (meer dan anders, en met een heel ander doel). Ik zou het best kunnen, en misschien is het ook wel goed voor me.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:00

Ik weet dat je jopie niet kwijt wilt maar als het betekend dat je een keuze moet maken is hij denk ik snel genomen ? of niet. Verward

Je moet niets doen wat niet leuk is daar win je toch niets mee.
Maar als je stopt betekend het dan dat Vol. verkocht wordt Verward

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:04

s
Laatst bijgewerkt door janna op 31-03-22 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 11:49

nee, Joop gaat niet weg. Het zou moeten kunnen, voordat het helemaal wartaal wordt:
Ik ben gevraagd om bij de DER onder begeleiding aan een soort project mee te doen (ben vast niet de enige). Het is het idee om de Nederlandse Endurancesport een impuls te geven. Hoe alles precies gaat werken weet ik nog niet, maar het zou in principe kunnen. Het is echt een 'once in a lifetime' kans. Die je eigenlijk dus met meer dan 2 handen moet aangrijpen. Ik vind het alleen wel heel erg moeilijk, het betekent namelijk dat ik echt heel erg hard moet gaan trainen. Want ik zal dan eindigen op de 160 km....
Mijn vader heeft (als ik het goed begrepen heb) Voltrack beschikbaar gestelt (dat is het talent waar het eigenlijk om gaat). Ik zou nu voorlopig bij de Young Riders mee kunnen, en tsja, er valt wel een mouw aan te passen....
Maar toch vind ik het moeilijk, als ik mezelf maar genoeg onder mijn kont schop dan gaat het wel lukken, maar wil ik dat wel? Want veel leven naast het trainen en endurancen is er niet.... Maar het jeukt, het is gewoon onwijs gaaf....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:54

young-riders...dat is natuurlijk wel heel gaf. dan kom je misschien in de bladen enzo. gewoon even goed nadenken of dat hetgene is wat je wilt doen. En of dat je wel allemaal waard is.

je an natuurlijk ook gewoon endurancen blijven rijden maar dan in de middenmoot. je hoeft het dus niet op te geven. ga je volgend jaar gewoon met mij in de klasse 1 starten haha.

Maar ja joop opgeven is een hele opgave. Moeilijk hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:02

c
Laatst bijgewerkt door janna op 19-03-22 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:04

Ik denk dat ik die kans zou grijpen, er is inderdaad meer in het leven, maar dat kan ook een paar jaar later!

Zelf heb ik vaak dingen uitgesteld en heb daar nu dus veel spijt van. Dingen die je echt leuk vindt moet je zo snel mogelijk gaan doen! Vraag is dus: vind je de endurance zo leuk dat je zo hoog mogelijk wilt komen, of zijn de korte afstanden een paar keer per jaar ook prima wat jou betreft?

enne: je kunt er toch altijd weer mee stoppen als het niet bevalt, of zie ik dat verkeerd?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 12:07

je hoeft idd niet achterlijk veel te trainen, maar ik wil wel blijven werken, en Joop blijft ook, want als ik die moet opgeven, dan doe ik echt helemaal niks meer. Dus die blijft, maar goed, het is wel een super kans...
Uiteindelijk is het de bedoeling dat er met beleid ed een betere generatie komt. Nu is er wel een goede top, maar meer beter en best he? En tsja, wij hebben een talentje thuis (Voltrack)....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:10

GRIJPEN DIE KANS LAUI *LOL* .

Als het niet werkt kan je altijd nog terug. Ene voortaan gaan we dus de boktmeetings bij jouw houden en groomen tegelijk.

Denk dat als je het doet je vader best trots is op zijn dochter *LOL* . Als het mijn kind zou zijn dan zou ik het idd wel zijn.

Het is wel een mooie stimulans om te gaan trainen wat voor jullie beide alleen maar beter is.
En anders zijn er vast nog een hoop bokkers die je die schop kunnen geven Haha! .

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:21

Ik schop wel hoor!!! (Endurance rijden is al jarenlang mijn ambitie, heb alleen steeds paarden gekocht die er niet geschikt voor zijn... Ligt niet aan mijn haarkleur: ben niet blond, waarschijnlijk dus wel blonT!)

Doen Laui!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 12:25

elk paard kan klasse 1 rijden hoor...
3x per week uurtje naar t bos, elke dag uur rijden, en dan met 9 of 10 km/h een 25 km wedstrijd doen om te proberen... Dat overleven ze allemaal!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:27

c
Laatst bijgewerkt door janna op 19-03-22 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:05

Ja, dat weet ik (ben al jaaarenlang lid van de DER, weet er dus wel iets van *LOL* ), het gaat meer om Kaminka's karakter Verward ! Beest is ontzettend lui, kijkt absoluut niet waar ze loopt en is ook een enorme klever. Alleen buitenrijden gaat nog niet zo goed, vindt ze eng, moeten we nodig gaan oefenen. Toon gaat zowiezo niet, ivm hoefkraakbeenverbening. Boos!

Mijn eerste paard had ik speciaal voor endurance gekocht, Engels Volbloed, die was alleen compleet geflipt buiten en dat durfde ik na een aantal lelijke ongelukken niet meer aan.

Maarre: volgend seizoen ga ik het misschien met Kaminka proberen, wie weet.... Proberen Laui te verslaan met haar superarab... O jee.... Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:48

Doen meis!!! Wat zal ik dan trots op je zijn!!!! Knipoog Ik kom je wel een keer groomen hoor! en idd, je hebt een talentje in huis!!! Sterkte met je beslissing meis!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:09

DOEN Laui!!! Zoals Cruyff al ooit zei: 'Elluk voordeel heb z'n nadeel' (of was het nou andersom?). Anyway, wat ik hiermee wil zeggen is dat elke keus leuke en minder leuke dingen met zich meebrengt. Maar dit is idd een once-in-a-lifetime-kans, jij kunt het, Vollie kan het... Hoop echt van harte dat je Jopie er naast kunt blijven houden, maar eh... wees eerlijk: jouw vader als enduranceruiter zal toch ook hartstikke trots zijn als z'n dochter promo-ruiter wordt voor de sport? En daar mag toch wel een heel klein ietsiepietsie van zijn kant ook tegenover staan (in financiƫn en tijd)? Of praat ik nu voor m'n beurt? In ieder geval kan ik niet in jouw koppie kijken, dus met de beslissing kan ik je niet helpen, die zul je toch echt zelf moeten maken. Maar ik kan je wel een eindje op weg helpen, en dan ben ik weer aan het begin van mijn berichtje gekomen: DOEN Laui! Party!!

Pfff... ik word er zelf helemaal enthousiast van! Hihi, mag ik ook nog je groom zijn als je straks de 160 km van Dubai rijdt? Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 16:50


"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, GrapeshotBot, JessicaK, Maaraatje, marjor, Mizora, nicole_floor, Rainer, Sintara en 131 bezoekers