Barley nieuw hoofdstelletje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 01:10

Ik heb ene bruin hoofdstel nog van Julius. dat had ik ingedaan maar dat is een engelse neeusriem.

Nu heb ik een africhtingsneusrem gekocht en ik ben er heel blij mee. Hij is bruin (heb allemaal bruine spullen) en is wit onderlegd. het is een pony maat en die pastte ze goed. Ik heb nu een dubbelgebroken aurigan bit. (was ook van julius) ik merkte meteen dat dit hoofdstel beter voor haar was, Ze stopte met de mond te openen en het bit lag veel rustiger. Ze knauwde er wel op maar probeerde het niet eruit te werken met de tong. Prima dus.

Was niet eens zo duur. Ik ben er heel erg blij mee.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 16:02

Heike, ik vind het altijd heerlijk om te lezen hoe tevreden jij kunt zijn met kleine dingetjes..... Heb het idee dat wij op verschillende punten aardig hetzelfde in elkaar zitten. Ben heel benieuwd naar je. Laat dat Boktweekeinde maar komen!!!
Ik had laatst een heel maffe inval toen ik in de supermarkt bij de schoonmaakmiddelen stond. Ik zag een Sorboborstel, die er zo lekker uitzag. Dus ik heb 'm gekocht en er 's avonds m'n pony mee gepoetst, en ze stond zo lekker tevreden te kijken, dat ik gewoon blij was dat ik een borstel van 2.75 gekocht had. Lekker he!

Groetjes, Sonja.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 19:10

hihi volgens mij heb ik ook zo'n borstel. Ik koop wel meer spulletjes die niet voor paarden zijn maar die prima dienstdoen. haha

heb ook een borsteltje voor de hoeven. Ook in de supermarkt gekocht. Werkt prima!

Maar ben inderdaad vlug tevreden te stellen. Dure spullen zeggen me niets. het moet goed voelen. Ben ook helemaal niet bewust van merken ofzo. Toevallig heb ik nu eens gekeken omdat er mensen hier waren die vroegen naar merken broeken. En hoe ik eruit zie (naar stal) maakt me ook niet uit. Oude trui, paardrijjas en staartje. Heerlijk dat frotten.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 22:34

Haha, ik ken dat. Moest een keertje direct uit m'n werk naar stal omdat ik een afspraak met de hoefsmid had, en al die bekkies vielen open toen ik uit de auto stapten. Hadden er geen van allen rekening mee gehouden dat ik er op m'n werk wel repre uit moet zien.... Hihi! Gr, Sonja.
PS weet je wat ook zo zalig poetst? Massagehandschoen voor de hond! Zeker zo goed als een paardendinges en vijf keer goedkoper!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 11:37

Ik gebruik ook gewoon zo'n nagelborsteltje voor de hoeven, en voor de peesbechermers als die erg vies zijn. Op stal loop ik ook graag in mijn oude kloffie, alleen aan m'n rijbroek stel ik enige eisen, met name dat ie lekker zit, want ik rij vaak lange ritten, van 2 uur en meer, en dan mag het wel goed zitten... En de rest: als het maar warm en zo droog mogelijk is. TRouwens op mijn werk heb ik ook vaak goedkope dingen aan. Dat komt met name omdat ik veel kleren zelf maak. Is mijn hobby. Zie ik in de winkel iets leuks hangen (truien met van die punten en zo, dan koop ik een lappie op de markt 2.50 per meter, en dan ben ik voor nog geen 5 gulden klaar!). Ik kan trouwens als ik thuis kom nog uren in mijn rijkleren rondhobbelen, terwijl een kennis van mij, direct als ze thuiskomt weer in haar spijkerbroek schiet. Ik moet er niet aan denken dat omkleden iedere keer. Ja zomers is het natuurlijk een ander verhaal, dan is een korte broek ook lekkerder al seen rijbroek, maar zover is het (helaas) nog niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 14:39

Hihi, ik rijd ook in een spijkerbroek, da's nog makkelijker! Het allerleukste verschil vind ik toch alsik Dick zie: op z'n werk meestal netjes in pak, altijd met stropdas, en dan komt 'ie thuis en dan trekt 'ie meteen zo'n ranzige spijkerbroek aan en z'n cowboylaarzen. Heerlijk!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 02:57

Ik koop ook heel vaak spullen uit de supermarkt voor de paarden. Zijn vaak heel functioneel en goedkoop!

Ik rij ook met een lage neusriem, maar vooral omdat Razinda dat wel moet vanwege die bult op haar hoofd. Daar zou een hoge neusriem precies overheen liggen. Maar voor jonge paarden is het sowieso wel goed, denk ik.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chinas, Dees, limagirl, LuCa88, Mitch_Beauty, xSimonee en 23 bezoekers