australian stockzadels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 10:02

En daarbij ga jij er blikbaar al gelijk van uit dat OMDAT t een goedkoop zadel is, het niet past om de paardenrug. Wat een onzin..
Blijkbaar wordt je in het paardenwereldje alleen gerespecteerd als je geld hebt.. Als je dure dingen hebt, merkdingen. Als het maar geld kost.. Geef je een keer wat minder uit, voor iets wat misschien wel net zo goed kan zijn, wordt je er gelijk op aangevallen..Lips are sealed

zo ff Stoom uit je oren[/quote]

Ik heb zelf ook geen geldboom in de tuin staan hoor. En merkkleding wat moet je ermee. Maar inderdaad een tweedehands zadel die goed past daar is ook niets mis mee daar rij ik zelf ook op.
Ik bedoel mensen die een goedpassend veelzijdigheidszadel hebben en dan bijv. een goedkooop westernzadel kopen om dagtochten mee te rijden en dan na afloop een paard hebben met ernstige drukkingen. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt.


Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 10:16

nou ja nog maar een keer dan....
mijn zadel ligt als een huis op mijn paard. een vriendi van me werkt bij Van Rijs (zadel en tuigmakerij in zevenhuizen) en die heeft me geholpen met passen. en als zij het niet goed weet hebben alle klanten van van rijs een slecht zadel!!! de enige die tot nu toe last heeft van het zadel ben ik zelf!! spierpijn. dus de dagtochten rij ik voorlopig toch met mijn dressuurzadel...
zo goed????

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 19:28

ja maar brig; dit kan met een duur zadel net zo goed zijn..

en ik heb dus idd zelf een goedpassend vzhzadel en ben op zoek naar een goedkoop westernzadel.. Wil niet zeggen dat ik er niet op let dat t goed past..

Maar goed.. er zijn idd zat mensen die een slecht passend zadel hebben en dan dachtochten maken.. Heeft alleen zo weinig met geld te maken..

Onderschriftloos :Y)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers