Mijn vriend wil op paardrijles, maar...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:14

KellyenXena schreef:
Liever zo'n vriend dan eentje die meent dat paardrijden géen sport is..Maar vervolgens ook weigerd er eens op te klimmen om het zelf te ervaren... Scheve mond

Inderdaad. Mijn vriend heeft ook een aantal lessen genomen om te zien wat mijn hobby inhoud...


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:16

Zoek een goede manege met echte instructie (dat lijkt overbodig, maar ik ken teveel plaatsen waar bij de beginners zomaar iemand midden in de bak staat) en geef 'm een 5-tal (prive) lessen cadeau. 't is een goede start, en als het een cadeau was zal hij die 5 lessen toch af moeten maken Haha!

Maar het lijkt mij leuk, een vriend die interesse toont, ook al is die - nu - nogal ongericht. Wie weet word het nog een paardenman joh, en dan wil iedereen 'm wel hebben!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 17:27

ArwenLune schreef:
Zoek een goede manege met echte instructie (dat lijkt overbodig, maar ik ken teveel plaatsen waar bij de beginners zomaar iemand midden in de bak staat) en geef 'm een 5-tal (prive) lessen cadeau. 't is een goede start, en als het een cadeau was zal hij die 5 lessen toch af moeten maken Haha!



5 lessen cadeau geven vind ik wel een beetje veel, eerlijk gezegd.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:27

KellyenXena schreef:
Liever zo'n vriend dan eentje die meent dat paardrijden géen sport is..Maar vervolgens ook weigerd er eens op te klimmen om het zelf te ervaren... Scheve mond


Oeps, volgens mij heb je hier ervaring mee Haha! Er klinkt een beetje, hoe zal ik het zeggen, irritatie doorheen Knipoog

Mijn lief heeft dik een jaar geleden zijn 1e lessen gehad, we hebben samen een paard gekocht.............en nu?
Hij rijdt als een speer, haalt mij bijna in en knokken we elke avond om wie Nic mag rijden *LOL*

Wie weet overkomt jou dat ook nog wel Tong uitsteken

En euh, wel prettig dat hij in het dagelijkse leven wel weet dat je ALTIJD gelijk hebt Haha! You go girl! OK dan!

Op zoek naar de zon!!!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:47

Dimple"]
[quote="KellyenXena schreef:
Liever zo'n vriend dan eentje die meent dat paardrijden géen sport is..Maar vervolgens ook weigerd er eens op te klimmen om het zelf te ervaren... Scheve mond


Oeps, volgens mij heb je hier ervaring mee Haha! Er klinkt een beetje, hoe zal ik het zeggen, irritatie doorheen Knipoog

Mijn lief heeft dik een jaar geleden zijn 1e lessen gehad, we hebben samen een paard gekocht.............en nu?
Hij rijdt als een speer, haalt mij bijna in en knokken we elke avond om wie Nic mag rijden *LOL*

Wie weet overkomt jou dat ook nog wel Tong uitsteken

[/quote]

Helaas is dat mijn ervaring ja... Tong uitsteken
Leuk dat 'de jouwe' Knipoog Wel over zijn trots is heengestapt en is gaan lessen..

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:29

Dimple schreef:
Je hoort de halve wereld toch roepen dat wanneer je verteld dat jouw sport paardrijden is 'dat is toch geen sport, want het paard loopt toch en niet jij Verward


Ff heel erg off topic...maar Dimple: dit hoor ik ook altijd... Grrr Boos! . Inderdaad de enige remedie: zelf op een paard zetten. M'n schoonvader kon ook bijna niet meer lopen van de spierpijn gna gna gna Extreme duivel

Lachen

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:36

Lijkt me juist heel leuk als m'n vriend paardrijlessen wil!
Maar die van mij zal dat niet zo snel doen denk ik.Hij vindt ze stinken!
Hij heeft 1 keer 5 minuten op m'n verzorgpaardje gereden, nou ja gereden, ik hield Odie vast en we hebben zo een paar rondjes gestapt. Haha! Ook een klein stukje draf maar toen Odie al sneller ging stappen lag hij er al bijna naast! Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Peggylee, YandexBot en 83 bezoekers