Hengstig en druk tijdens het rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 19:55

Zijn hengstige merries altijd anders met rijden als ze hengstig zijn *LOL* MIjn merrie is namelijke echt een kanon dan Huilen Terwijl ze ertussenin juist heel lief en rustig en ontspannen is.... Ik snap er niets van Verward Heeft dat met de hormonen te maken en moet ik haar in de hengstige periode wat meer "ontzien" tijdens het rijden ???


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:06

Ik ken een paard dat als ze hengstig is geen stap vooruit doet. Ze loopt naar de bak, maar zodra je erop zit gaat ze gewoon echt NIET Extreme duivel
Je kan echt doen wat je wil ze gaat gewoon NIET *LOL*

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:52

Mijn behoorlijk pittige pony is tijdens de hengstigheid meestal juist een schaapje Haha! , als ik mijn been aanleg gaat ze er lekker tegen aan leunen Kwijl , buiten is ze dan ook een stukje rustiger, dus van mij mag ze meer hengstig zijn Haha!

Wat niet is kan nog komen...

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:12

Dat hangt compleet van paard tot paard af. Mijn paard is heel onrustig en wil alles zien en overal naartoe onder het rijden als ze hengstig is. Terwijl het paard van mijn neef als ze hengstig is heel rustig is en beter te rijden is als wanneer ze niet hengstig is.
Ik heb voor mijn paard een medicijn gekregen tegen de hengstigheid: Regumate. Een dure fles, maar wel een die bij mij hielp!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 11:23

Meestal zijn ze als ze hengstig zijn wat slomer en slechter aan je benen (die van mij dan, luisterd zowiezo nie naar je benen maar dan is het nog erger Boos! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Beeker, DotBot, IASCrawler en 14 bezoekers