Ruiters & Rechters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 15:57

Hoi,
Ik heb net het boek ruiters en rechters bij de bieb gehaald. Dat boek vind ik nou echt een goed boek. Die schrijver denkt zich echt in het paard zonder soft te worden. Het leest alleen best wel ‘zwaar’.
Steef..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:08

Het is ook een goed boek Haha! Maar je leest het niet in 1 keer uit nee. Maar door het langzaam te lezen kan je het wel goed in je opnemen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 16:47

geweldig boek tip is 1 keer lezen en daarna nog een keer mijn ervaring was dat ik de meeste dingen pas helemaal door kon laten dringen nadat ik het 2 keer had gelezen en heb me regelmatig afgevraagd hoe het in mijn situatie zou zijn.
Zou eigenlijk bij iedereen die paardrijd in de kast moeten staan

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:01

Ja ik vind het ook een super boek. Moeilijk lezen ja. Soms moet je het stuk 2 keer lezen van: wat bedoelt ie nou??

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 17:13

ik vind het een geweldig boek,ik nam alleen elke dag een stuk theorie en vervolgens probeerde ik dat eerst uit voor ik verder ging lezen

soms is het beter om te zwijgen

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:37

Steef, dit is geen goed boek, dit is de bijbel voor goed paardrijden!! Lees Ernest van Loon en je hebt alle goeroes gelezen, echt waar, ik de goeroes en Ernest van Loon gelezen, Je hebt voldoende aan van Loon. Ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest deze man te ontmoeten, ik pluk er nu af en toe nog de vruchten van, hij is echt van wereldklasse.
Wat vrijwel niemand weet: Ruiters en Rechters deel 2 bestaat ook. Vraag ernaar in de winkel en je krijgt nul op rekest, maar het bestaat echt! Het heeft helaas geen ISBN-nummer, even gekeken, dus dat wordt zeuren bij de uitgever.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:42

heb t boek ook. alleen vindt het heel moeilijk ermee te beginnen te lezen. die man schrijft niet fijn. en juist als iemand fijn schrijft lees ik t in een ruk uit. kom elke keer iets verder. en leg t dan weer weg. ooit krijg ik m uit. maar dat duurt nog wel een tijdje

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:45

Volhouden Marjo, en richt je naar zijn adviezen. Het resutaat zal niet lang op zich laten wachten. Ik ben het met je eens dat hij wat moeizaam schrijft, hij vindt het namelijk best moeilijk om een gevoel via papier over te brengen. IRL is het een schiterende man die niet alleen prachtige verhalen kan vertellen maar je ook feilloos uit kan leggen wat hij bedoeld.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 05:49

Deel 2 heb ik ook gelezen, dat is een verzameling van alle delen die hij in de hoefsslag heeft gezet. Hij had daar een rubriek.
Deel 2 is te halen bij de bibliotheek in Apeldoorn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 08:20

Ik heb deel 2 ook. Gekopieerde versie want deel 2 wordt echt niet meer uitgegeven, dat is in eigen beheer gebeurd.
Kent iemand trouwens dat boek over vrijheidsdressuur van Ernest van Loon? Daar stond een tijdje geleden een advertentie voor in de Hoefslag.

parnassia
Berichten: 815
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:46

deel 2 is te verkrijgen bij AOC Zwolle

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 13:58

Toevallig ben ik het ook aan het lezen. En inderdaad het leest niet prettig maar ik ben toch van plan eventjes door te zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon en 24 bezoekers