Welke kleur voor een rib-paardrijbroek zal ik nemen¿?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 18:15

Hey, ik wil al een tijdje zo'n rib-paardrijbroek, maar ik weet niet in wat voor kleur Scheve mond\
Ik dacht wel aan deze kleuren; bordeaux, blauw,
groen, grijs? Verward
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Als je ook zo'n broek hebt, in welke kleur..


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 18:21

Rib is toch al weer uit de mode...???
Boktsnobs sta mij even bij *LOL*

Ik heb er wel 1 gehad toen ik een jaar of 17 was, in heel licht zeegroen met leren kniestukken van Eurostar.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 18:21

ik wil er ook een, de corsica rijbroek van eurostar, en het liefst in van dat blauw, niet echt donker (eigenlijk licht), maar wel , als je het schuin bekijkt precies wit. Nja, hoe moet ik het zeggen? Verward Ik zal eens kijken...
[img]../upload/313/eurostar_(broek).jpg[/img]
eigenlijk lijkt het nog het meeste op deze tint, maar dan blauw i.p.v. rood. Duidelijk? Verward
(in de divosa-catalogis bij de kinderrijbroeken de corsicarijbroek die het eerste kindje aanheeft, bedoel ik)

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 18:29

Ik heb een bordeux-rode ribstof van, die heb ik toen maar genomen omdat ik dan een bordeux-rood shabrak, rijbroek en bandages had... Haha! Clown
Eigenlijk vindt ik ribstof hlemaal niet zo heel lekker rijden Lips are sealed , is me in de zomer veel te warm.

Don't hate me cause you ain't me!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 18:49

ik had een bordeaux, heb nu een donker paard/bordeaux achtig iets (lekker duidelijk he)
Een vriendin van mij heeft een donkerblauwe (vind ik wel mooi) en een donkergroene (vind ik niet mooi).
Ik blijf het heerlijke broeken vinden

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 18:53

ik heb nu een katoene, maar had een bordeaux rib, geweldige broek, zo geweldig dat ie na 7 jaren trouwe dienst, kale knieen heeft, en 2 grote ronde kale plekken op mn kont Haha! draag hem dus nu in noodgevallen, en alleen met slobbertrui(om de kale plekken te verbergen *LOL* ) persoonlijk vind ik bordeaux het mooist, en anders zou ik blauw nemen(valt het vuil niet zo op op)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 19:47

ik heb een lila kleurige en een donkerblauwe (van horka)

Daihyo

Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:03

Ik heb ooit een ijsblauwe gehad. Dat is zo'n blauwe dat als je er op een bepaalde manier tegenaan kijkt het net wit is. Ook heb ik een kobaltblauwe gehad en een kleur die een beetje moeilijk te omschrijven is. Een mengeling van lichtroze, grijs, lila en lichtbruin. Een heel apart kleurtje, maar wel gaaf.
Die heb ik nu verkocht.
Ik heb nu een gewone Eurostar en binnenkort 1 met leren stukken erop.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Ook bokker
Berichten: 11
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:23

Ik heb nu een donker groene en heb ook een donker blauwe gehad vroeger. Blauw staat heel chique vind ik.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:23

Rib is hartstikke IN man!!! Haha!
Ik heb zelf een.... ja je raadt het al.... een donkerblauwe!!! *zucht* er bestaat voor mij echt nix meer dan donkerblauw hihi Haha! Ik wil er van de inter nog wel eentje bij, want ik vindt ze zomer EN winter heerlijk zitten! Ik zit te denken aan een rookblauwe... (tja toch met BLAUW he!!! Clown )

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 20:56

Ik heb 3 ribrijbroeken ik vind ze heerlijk zitten!!
Ik heb een zeegroene van Horka (die nu eigenlijk versleten is, maar hij zit zo lekker dat ik hem nog steeds draag Haha! heb hem overigens al 4 jaar dus dan mag ie wel versleten zjn he?)
Een donkerpaarse van Horka en een donkerbruine van Eurostar.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:15

ik heb een doker-blauwe, maar sinds ik een rijbroek met leren zitvlak heb draag ik hem nooit meer!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:26

Toen k n nieuwe rijbroek ging kijken was k ook op zoek naar zo'n ribrijbroek.. Ik vindt bordeauxrood wel mooi en ze hadden ook zoiets in het donkergroen zoals Visje zei, vond ik ook wel mooi. Maar ze hadden ze niet in mijn maat, dus is t toen maar een katoene bordeauxrode geworden...

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 21:48

pluutje geef maar aan mij hoor. ik heb maar 2 rijbroeken waaronder 1 bordeaux rode rib

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 07:40

ik heb ook 1 ribbroek van pikeur omdat ze hartstikke hip in zijn haha, je raadt het al dat ik eerst ga kijken wie welke rijbroekj aanheeft en dan pas mijn kleerkast eeghaal haha

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 08:02

Citaat:
Op 2001-09-04 18:21, schreef orri:
Rib is toch al weer uit de mode...???
Boktsnobs sta mij even bij *LOL*


Mmm, tot nu toe stond je er alleen voor...
Maar ik ben het helemaal met je eens, Rib is Past!!!
En die strakke modellen helemaal! Moet iig een bandplooi model zijn! Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 08:09

ff offtopic maar ik MOET het gewoon ff zeggen, ik haat bandplooi, ik het liever een gewone ribbroek met lage band (maar die vind je nergens meer, ''uit'' he? Boos! Knipoog )
Dan gaat mn navelpiercing dubbel....maar ik ben vast de enige die dr last van heeft Schijnheilig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 09:18

Citaat:
Rib is Past!!! En die strakke modellen helemaal! Moet iig een bandplooi model zijn! Haha!


Ieks... Nou, in bandplooi voel ik me echt een ballonnetje. Doe mij maar zo'n gewone strakke, daar voel ik me het lekkerst in. Misschien dat ik ooit nog overstag ga, maar voorlopig niet!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

lisanne

Berichten: 180
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 13:57

hooooi

ik zelf heb een donker blauwe ribroek en en bordeux rode ik vind die bordeux rode zelf wat mooier maar vind donker groen ijgenlijk ook wel mooi Clown
conclusie: volgensmij vind ik alle kleuren wel mooi als ze maar niet zo opvallend zijn *LOL*

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 16:48

Thanx dat jullie me een beetje geholpen hebben *LOL* ennuh ik denk dat ik voor bordeaux of
blauw ga! Cool groetjess

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:35

Citaat:
Op 2001-09-05 07:40, schreef pieterjan:
ik heb ook 1 ribbroek van pikeur omdat ze hartstikke hip in zijn haha


'Hartikke hip', hihi, sorry, maar ik moet toch even met je lachen Knipoog . Intergreren op bokt... het valt niet mee Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 bezoekers