Toch maar op ijzers??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 19:01

De laatste week ben ik met Mika een beetje intensiever gaan trainen, dat houdt in dat ze ook veel meer naast de fiets loopt.
Op zich gaat dat allemaal prima, maar ik heb nu na 2 flinke fietstochten toch het idee dat de hoeven hier niet echt blij mee zijn.
Ik probeer haar wel zoveel mogelijk in de berm te laten lopen, maar als ik kijk hoe de hoeven nu al zijn verandert en afgesleten na 2 ritten denk ik niet dat het op de langere termijn goed komt om haar op "blote voeten" te laten lopen.
Er zijn toch grote stukken die ze over de weg moet, ze hebben overal nieuwe steentjes op het asfalt gedaan, dus daar zijn we ook niet echt blij mee, ze gaat niet kreupelen ofzo, maar draaft ook zeker niet door....
Hoe denken jullie erover?? Mijn hoefsmid komt volgende week sowieso om gewoon te bekappen, maar misschien dat hij haar dan maar beter op ijzers kan zetten....

Groetjes Sonja

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 19:45

Ik denk dat je dit beter even aan je hoefsmid kunt vragen. Draven op de verharde weg is eigenlijk niet zo goed, dus ik zou er voor kiezen om er ijzers onder te doen, want echt goed voor de hoeven is het niet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, idion, joyce83, RoRo44, Wopkebrok en 87 bezoekers