Argh... waar kan ik oa stalschoenen in maat 46/47 kopen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Argh... waar kan ik oa stalschoenen in maat 46/47 kopen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:32

anders gaat Simon niet meer mee naar stal op zijn nette witte sportschoenen... *zucht* Ik moet echt een beetje betaalbaar zijn garderobe uit zien te breiden... dus stalschoenen, dikke jas (in maat xxxxxl Haha!), spijkerbroeken, warme trui(en)... en dan wel het liefst betaalbaar... hellup!!! Waar oh waar kan ik eens met hem gaan winkelen voor dit alles? Aangezien hij bijna 2 meter lang en erg breed is heeft hij niet de meest standaard maat... Scheve mond

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:33

Stalschoenen denk ik toch aan Divoza, maar dat is voor jullie denk ik een beetje uit de buurt.

Suc6 ermee in ieder geval!

=^.,.^=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:44

Vd Noord Vd Giessen? Haha! O nee die is dicht.....
*grapje*
Idd gewoon bij Divoza? Even bellen of ze die maat hebben. En anders gewoon beste stappers gaan halen bij de Bristol ofzo.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:53

Hmmm...op de divoza site kan je bestellen t/m maat 42... Scheve mond ... Kaplaarzen past meneer niet in... dus dan wellicht toch maar de Bristol... maar waar die truien, broek en jas te halen? Ik heb 340 eurootjes voor Simon gereserveerd deze maand... Scheve mond

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:55

Heeft-ie geen Blundstones of Redbacks mee uit Oz dan? Verward

Anyway, Blundstones verkopen ze bij Mr. Ed en bij veel andere ruitersport- en agrarische zaken. Je kunt ze ook bestellen bij www.agradi.nl evenals Redbacks. Die zijn er beide t/m maat 11.5/12 (46.5/47). En kijk anders eens bij de dump?

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:56

Hm, moeilijk verhaal zo, maar bekijk het van de zonnige kant: je hebt in ieder geval veel om van te houden! Lovers

Suc6!
=^.,.^=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:59

Truien en jas: Welkoop misschien? Is voor stevige boern mannen toch?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:02

Yup: Welkoop, ACM (?), Landleven, dat soort agrarische winkels vind je overal wel. En daar hebben ze zeker kleding die tegen een stootje kan, tot in hele grote maten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:03

Eehm, wil je echte "paardenstalschoenen"? Dan kan je lang gaan zoeken hoor... Knipoog Ik draag zelf werkschoenen, dus met stalen neus, die heb je in verschillende soorten, grote zware, maar ook kleinere smallere. Maat 46 en 47 kan je met wat speuren wel bij de Boerenbond (ook wel Welkoop) vinden. En desnoods zijn ze ook op maat te maken, die werkschoenen Haha! *Ja, ik heb ook een kennis/vriend van ongeveer zijn formaat, is net nog wat langer, en grotere voeten... mt 52 dacht ik Bloos! *

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:05

spijkerbroeken bij de jeansdiscount ?!
stalschoenen gewoon een paar bij de bristol of scapino ofzo... ?!
warme truien tsja ook daar?!
ennuh een warme jas tsja een goedkope bomber jack ofzo ?! zijn lekker warm en niet al te duur ... en in erg veel maten te koop...
uhm kijk anders een daarvoor bij een dumpstore (voor die jas)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:32

Ze hebben wel vaker kisten in maat 46 te koop staan.
Ook op Marktplaats ofzo Tong uitsteken

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 16:26

Karin schreef:
Yup: Welkoop, ACM (?), Landleven, dat soort agrarische winkels vind je overal wel. En daar hebben ze zeker kleding die tegen een stootje kan, tot in hele grote maten.


Ik heb van geen van die winkels ooit gehoord... Bloos! en weet ze dus ook niet te vinden... Verdrietig .. Maar de agradi website is iig vast een hele goede, daar staan iig XXXL jassen en truien op en een hele variatie aan werkschoenen... OK dan! Maar eens kijken of ik ergens heen kan waar ze dat verkopen zodat Simon kan passen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:14

Welkoop en Landleven zitten idd voornamelijk in het oosten (dichtstbijzijnde Welkoop voor jou zit in Soest), ACM in het noorden, Boerenbond in het zuiden. In de omgeving van A'dam zitten toch ook wel agrarische winkels? Waar halen ze op stal hun prikpaaltjes, schriklint en dat soort dingen? Ik denk dat je bij dat soort winkels idd het beste slaagt.