Waarom kan ik nou geen bijrijder vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:14

maar je had toch wel een paar meisjes gehad die zouden komen proberen of ben ik nu in de war met iemand anders??

ONDERSCHRIFTLOOS


Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 10:16

Er zijn wel hele trouwe bijrijders...
Ik verzorg Leila ook als ze ziek is.......
En ik ben der elke dag (behalve op maandag...dan gaan ze altijd weg)
ik ben er altijd geweest

en zus gelukkig

kijk maar:

Afbeelding

Afbeelding

Muh pro is vernieuwd (ben nog wel bezig)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:37

balen zeg!er waren er laatst toch een paar komen kijken(waarvan 1 er geld voor wilde krijgen, was wel een rare actie van haar!)
maar misschien een domme vraag: waarom wil je een bijrijder voor Imker?iemand die hem een paar x per week beweging geeft, dat is natuurlijk mooi meegenomen, maar de clublessen enz?waarom rij je niet zelf met hem bij de club?

maar het ligt iig niet aan immie hoor, want hij is echt leuk&braaf!
maar als je de minimum leeftijd verlaagd naar rond de 16 ofzo?
ik heb op mn 15/16 1 1/2 jaar op iemand anders zn paard gereden omdat Destiny kreupel was, ik was er iedere dag, belde als ik niet kon en was goed voor t paard, verzorgde haar ook goed na t rijden, vette de spullen in enz
was ook vaak alleen bij hun op het erf, paard stond met een aantal friezen bij hun aan huis, maar toen de eigenaar er een paar keer bij was geweest vertrouwde hij t wel en kon ik ook gewoon komen als hij er niet was

heb er een supertijd gehad Haha! al zat ik er de 1e keer half jankend op, dag ervoor gehoord dat desje wrsch niet meer beter werd, en dat paard was dik, lui en sloom en niet te vangen in wei+stal en nog chagie ook!

maar na een paar maandjes waren we de beste maatjes en toen des beter was hebben die mensen t paard verkocht, hadden m gehouden zolang des kreupel was(hij was van hun dochter maar die keek er niet naar om en wilde een groter paard, waar ze daarna ook niet meer naar om keek)

oke niet alle 15/16 jarigen hebben dat verantwoordelijkheids gevoel, maar ze bestaan dus wel!

vraag anders een bij de rijvereniging&ponyclub of ze niet toevallig iemand weten?
op marktplaats enz advertentie plaatsen

succes!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 15:28

Renske, ik zal even uitleggen waarom ik iemand erbij zoek. Nu ik Imker en Hilde en Sunny heb, wordt het me allemaal een beetje teveel. Gelukkig wordt het nu een tijdje rustiger met Hilde, omdat zij haar veulen moet gaan krijgen, maar toch vind ik het allemaal best veel. Ik werk nog 32 uur, heb mijn huishouden, de administratie van de zaak en ga zo maar door.

Nu heb ik Imker eindelijk (na bijna 4 weken, door ziekte) vandaag weer even op hem gezeten, en hij was ZOOOO blij dat hij mocht werken! Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem de aandacht, die hij zo nodig heeft, niet te geven.

Mijn planning voor het wedstrijden rijden ligt voorlopig als volgt: van februari tot aug/sept met Imker starten en van sept tot januari Hilde starten. In de periode dat ik dus Hilde start, moet ik haar meer trainen en lukt het me niet altijd om hem te rijden/longeren.

Toos paardloos

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:45

Ik heb hetzelfde probleem hoor.
Een super braaf paard men hoeft zelfs niets te betalen en mag wedstrijden rijden.enige eis die ik heb is dat je 1 keer per week moet/mag rijden maar of ze willen minder rijden of ze willen meer rijden maar ik wil ook op mijn paardje rijden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:57

ik snap wel dat 3 er veel zijn, dat probleem heb ik hier ook Knipoog maar waarom zoek je dan een bijrijder voor je eigen paard, terwijl je zelf een bijrijdpaard heb?
ik zou dan juist voor mn eigen paardje kiezen

dat vroeg ik me dus want ik heb heel lang een 4 jarige merrie gereden, zelf ingereden enzo, leuk en aardig, maar toen ik in tijdnood kwam, ben ik daar mee gestopt. zou ook wedstrijden gaan rijden met dat paard, maar heb besloten liever heel het jaar door met Quentin te starten, dat is en blijft toch echt mijn paardje
dus nu stop ik de meeste tijd in Quentin, heb ik tijd over dan rij ik destiny of desire

maar als je met hilde fijner kan rijden, dan is t ook wel weer logisch dat je ook op hilde wil blijven rijden en dus voor immie een bijrijdster zoekt

ik zou gewoon overal advertenties ophangen, ook in supermarkten in de buurt enz, kans dat er pennymeisjes reageren is dan groot, maar wie weet zit er ook wel een heel geschikte tussen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 18:11

Nimber schreef:
Ik heb hetzelfde probleem hoor.
Een super braaf paard men hoeft zelfs niets te betalen en mag wedstrijden rijden.enige eis die ik heb is dat je 1 keer per week moet/mag rijden maar of ze willen minder rijden of ze willen meer rijden maar ik wil ook op mijn paardje rijden


Maar dat vind ik tegenstrijdig. Je mag ervoor kiezen om 1x per week te rijden en mag dan toch wedstrijden rijden? 1x per week rijden is toch nooit genoeg om te trainen voor een wedstrijd? Verward

Renske, van Hilde kan ik zoveel leren, waardoor ik Imker ook beter ga rijden. Hilde weet van de hoed en de rand, en doordat ze mij haar leert kennen, begrijp ik Imker ook beter en dat is zo fijn.

Toos paardloos

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 19:02

dan snap ik dat je graag hilde ook wil blijven rijden!
dus overal advertenties ophangen zodat je snel iemand voor imker hebt gevonden

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 89 bezoekers