Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:56

Ik ben naarstig op zoek naar een bedrijfje die een mestbak leveren en tegen betaling voor je leegt en weer terugzet. Omgeving Zeeuws Vlaanderen.
En ik zoek eigenlijk naar de "vriendelijk" geprijsde leveranciers... *D
Iemand tips? Want ik kan het vooralsnog niet vinden en zoek mij een slag in de rondte...

xMathilde
Berichten: 1012
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:00

Ik ga dit eens volgen, zou het eerlijk gezegd zelf ook niet weten. Ben wel benieuwd.

Anoniem

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:02

Hihi, hoe regel jij het op dit moment dan?

xMathilde
Berichten: 1012
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:12

Woon op een boerderij dus het verdwijnt gewoon op de grote hoop zegmaar. Dat is natuurlijk niet voor iedereen een optie dus vandaar ook dat ik het mij afvraag. De buurvrouw ook met paard gooit het ook op een stuk land van mijn vader.

Anoniem

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:16

haha Mazzelaar...

Anoniem

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:02

Niemand? he wat jammer nou...

Anoniem

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:09

toch nog 1 poging, want ik kan het echt niet vinden , tot nu toe...

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:12

Heb je Nijssen al eens geprobeerd? http://www.fourages.nl/ Leveren zover ik weet door heel het land containers en halen de mest ook op. Weet alleen niet wat jij verstaat onder "vriendelijk gerijsd". Alles heeft zijn prijs... Je kunt containers in verschillende maten huren of kopen, mest ophalen betaal je per kuub en mag zo vaak/weinig als je wilt. Als je even belt of mailt, kunnen ze je zo alle prijzen geven. Fijn bedrijf, met goede service en werken erg netjes. Ken ook bedrijven waar het halve erf vol ligt als die mest opgehaald hebben, dat is hier absoluut niet zo!

Anoniem

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:20

Ik ging direct eens kijken op je link Deborah2, maar er staat duidelijk vermeld dat zij geen landelijke dekking hebben en vooral in de Randstad werkzaam zijn...
En natuurlijk heeft alles zijn prijs, net als dat het leven al duur genoeg is, hihi, dan maar een koopjesjager hoor sorry...

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:19

ohjajoh6 schreef:
Ik ging direct eens kijken op je link Deborah2, maar er staat duidelijk vermeld dat zij geen landelijke dekking hebben en vooral in de Randstad werkzaam zijn...
En natuurlijk heeft alles zijn prijs, net als dat het leven al duur genoeg is, hihi, dan maar een koopjesjager hoor sorry...

Ik zou zeggen, bel ze gewoon even om te vragen of ze bij jou komen. Kun je meteen naar de kosten vragen! Ik woon zelf ook bepaald niet in de Randstad...

Anoniem

Re: Mestcontainer in Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:54

gaan ik doen, niet geschoten is tenslotte altijd mis...