is dit bit goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:29

kiekiek schreef:
Nou, op een gegeven moment houd t ook met mijn vriendelijkheid en geduld een keer op... Boos!


heb niet vaak gezien dat jij veel geduld had..

"Omdat mijn andere hoofdstel door een stelletje onverlaten is gebruikt en daardoor niet meer te gebruiken was! "

en bovendien dat is geen excuus om het hackemore te rijden...
waarom reed je er precies mee? dat is geen rede die je aangeeft.. je rijd niet "zomaar"met en hackemore...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 01:19

Waterkippie"]
heb niet vaak gezien dat jij veel geduld had..
[/quote]

ja gebruik de zoekfunctie maar, iemand met hele lange tenen iig


[quote="kiekiek schreef:
"Omdat mijn andere hoofdstel door een stelletje onverlaten is gebruikt en daardoor niet meer te gebruiken was! "


Oja tuurlijk en er waren alleen nog maar hackemore bitten te koop?

Kom op zeg, spreek toch eens de waarheid kan Pjotr er mss ook nog wat mee, zo blijft het een raadsel, ik ben overigens nog steeds blij dat ik haar toendertijd niet heb gekocht, Kiekiek "loog"nogal over wat feiten van Kimmy, en dat stond me toen erg tegen, ennu komt de aap uit de mouw, zonde want waar is het voor nodig?

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 08:53

Nou als je dat dubbele bit prettiger vind rijden en je pony vind het goed zou ik het zo laten;)

kiekiek

Berichten: 491
Geregistreerd: 09-10-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:24

Waterkippie"]
[quote="kiekiek schreef:
Nou, op een gegeven moment houd t ook met mijn vriendelijkheid en geduld een keer op... Boos!


heb niet vaak gezien dat jij veel geduld had..

"Omdat mijn andere hoofdstel door een stelletje onverlaten is gebruikt en daardoor niet meer te gebruiken was! "

en bovendien dat is geen excuus om het hackemore te rijden...
waarom reed je er precies mee? dat is geen rede die je aangeeft.. je rijd niet "zomaar"met en hackemore...
[/quote]


Ik reed idd niet zomaar met een hackemoor, maar omdat mijn andere hoofdstel door een stelletje onverlaten was verneukt!
En aangezien ik ook nog een hackemoor had, ben ik dat es gaan proberen, en ik vond dat Kim daar heel goed mee reed (misschien nog wel beter dan met bit, hoewel ze daar ook goedm ee te rijden was) heb ik t zo gelaten...
Even tussendoor, ik kan Kim zowel met hoofstel met bit, hackemoor als halster rijden, dus echt kieskeurig is ze neit, ze reageert bij mij gewoon op mn stem en ik heb mn handen en benen vrijwel niet nodig...

Hopelijk heb ik jullie twijfels nu wat opgehelderd?

KIKI

kiekiek

Berichten: 491
Geregistreerd: 09-10-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:31

[quote="Chiqa]
Kom op zeg, spreek toch eens de waarheid kan Pjotr er mss ook nog wat mee, zo blijft het een raadsel, ik ben overigens nog steeds blij dat ik haar toendertijd niet heb gekocht, Kiekiek "loog"nogal over wat feiten van Kimmy, en dat stond me toen erg tegen, ennu komt de aap uit de mouw, zonde want waar is het voor nodig?[/quote]


Luister es Chiqa, ik spreek de waarheid en dat heb i kaltijd gedaan!Ik kan er toch ook niks aan doen dat i kkimmy niet van jongs af en aan heb en dus qua leeftijd zelf ook geen zekerheid heb. Degene van wie ik kimmy heb gekocht had alleen maar pony's voor de hobby en deed er verder neit veel mee (hij liet ze verzorgen) en hij was al helemaal niet geinteresseerd in leeftijden, aangezien hij ze allemaal tot hun dood hield, totdat ik Kim van hem kocht natuurlijk! Toen heb ik samen met hem een schatting gemaakt over haar leeftijd, en die was 17-19 jaar! Dus 2 jaar speling...
Ik kan er dus niets aan doen dat Kims leeftijd niet vast staat, maar wat wel vast staat is dat ze kerngezon en erg werklustig is...

En BTW, JIJ was niet degene die haar wilde kopen, dat was een vriendin van je! En op een gegeven moment heeft zij ruim een week neits meer van zich laten horen, dus toen dacht ik "Goh dat is nummer zoveel in het rijtje die zich heeft bedacht en niet s meerl aat horen" Ik heb namelijk wel meer van dat soort reacties gehad. Maar goed, misschien is dat een misvertand geweest, maar ik heb nadat ik Kim heb verkocht nog een hele nette mail gestuurd en alles uitgelegd, waar ik trouwens geen reactie op heb gehad, maar goed, dat kan ik me ook wel voorstellen...

Dus over dat liegen over feiten is geen donder waar...
IK heb altijd alles naar waarheid gezegd, tegen elke potentiele koper en tegen Pjotr, en omdat ik dat heb gedaan zijn er al veel kopers die haar toch maar niet wilden...\

Ik hoop dat ik ook deze zaak nu een beetje heb opgehelderd..

KIKI

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:03

verootjoo schreef:
het lijkt mij een prima bit, maar misschien vind jouw paardje dat niet. En op de foto's in het profiel lijkt het alsof het bit wat te laag zit. Er moet ong. 1 rolletje in de mondhoek zijn.


ik vond hem ook al wat laag zitten :S