werk voor zomer 2002

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 15:16

Ik zoek werk voor ong. 2a3 weken in de zomervakantie!!! ik rij al bijna 9 jaar maar wil ervaring opdoen, hoe anderen met paarden werken wat hun trucjes zijn enz. ben 17 jaar spontaan vrolik en zelfstandig! weet je iets??????? ik wil dit super graag, maar ik kan nergens een adres vinden!!! en als ik ergens informeer dan hoor ik neits terug!!!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 16:32

het zou denk ik wel handig zijn als je bij schrijft waar je woont en in welke straal van je huis je wilwerken(scooter/fiets)
veel succes verder!

Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 20:06

Ja vergeten, in de buurt van Papendrecht of Drachten!!! dan slaap ik bij familie!!!!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:22

Ik heb deze zomer ponykampen begeleid. Het is via de organisatie Vinea.
Het is echt supertof. Je kunt je inschrijven en dan heb je een aantal selectieronden. Ze hebben heel veel mensen nodig. Je kan in heel Nederland geplaatst worden en met verschillende leeftijden. Deze leeftijden zijn opgedeeld in de groepen 7-10, 10-12, 12-14, 14-16 en 15-19. Je kunt kiezen voor een buitenlandse of een binnenlanse reis.
Je komt op een manege met een groep kinderen en wanneer nodig meerdere leidingen.
Je moet de kinderen vermaken. Overdag krijgen ze dan les op pony's en 's avonds moet je ze dan bezighouden. Je rijd zelf ook mee met de buitenritten en soms ook bij de lessen.
Ik heb dit deze zomer gedaan en ga dit zeker volgend jaar weer doen.
Als je meer info wilt kun je me mailen: A.van.der.Veer@student.hro.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:31

Informeer eens bij Jan van Loon (www.hotelmanegevanloon.nl) als leidster van een ponykamp! Ze zitten in Loon op Zand aan de Loonse en Drunense Duinen, en als leiding ga je elke dag ook mee op buitenrit (2 uur). Doe 'm de groeten van me!

Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 22:27

Ik vind het wel heel leuk, maar ik ben afgelopen zomer al hulpleiding geweest bij de tienerkampen (ruiter) en volgend jaar ga ik ook nog bij de kinderen en tieners leidingen!!!

Maar ik wil graag betaald werk, bij een fokkerij, hengstenhouderij, dressuurstal oid!!!!

maar toch bedankt!!! Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 23:00

Ik woon ook in Drachten en weet dat ze in Bakkeveen en in Drachten op de maneges vaak hulp kunnen gebruiken met de ponykampen. Je zou eens kunnen informeren.