klasgenoten en paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

klasgenoten en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 13:47

Elke keer er iets te doen is op school, ben ik altijd de eerste om te vragen om hoe laat we thuis zijn. Dan krijg ik direct een grote zucht mijn richting uit omdat ik dan weer aan het zagen Boos! ben dat ik wel op tijd bij mijn beestje zou geraken.. Bv. we gaan in mei drie dagen naar Durbuy echt super, ga graag met mijn klas weg... Maar wie gaat er drie dagen deftig met mijn beestje omgaan?? Oke ik sta op een pensionstal maar ik doe het liever zelf, hij is niet stout maar dan nog.. Hebben jullie dat ook? Dat jullie het liever zelf doen, of zeggen jullie van liever eens 3dagen weg?
Ik voel me echt slecht als ik hem moet "achterlaten", heb altijd schrik dat er iets gaat gebeuren en dat ik er niet bij kan zijn (denk nogal rap negatief Haha!)

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009


Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:00

Ja een volle 100%.

Ik ga zelfs nog als ik onwijs ziek ben.
Ik zet hem dan in de molen neem een kookwekker mee zet deze op 60 min en da dan lekker liggen slapen in de auto.

60 minuten om, paardje uit de molen, voeten wassen, eten geven en lekker gauw naar huis Haha!

Ik wou nu zelfs naar Euro Disney (speciale editie Kerst).
Mijn vriend zegt is goed ga maar boeken.

Ik denk ik ga morgen boeken Bloos! O nee NOUREYEV .

Ik heb dus gezegd laat maar, niet echt veel zin Tong uitsteken

Ik doe alles zelf tenzij het echt niet anders mogelijk is.

Maar ik ga dan wel eerst even iedereen SCREENTESTEN voordat ze met mijn paardje iets mogen doen.

Dus volgens mij ben ik nog erger als jou Haha! Haha!

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:06

Ik heb er niet zo heel veel moeite mee, ik weet dat anderen ook goed voor je paard kunnen zijn!
Ze doen het dan wel misschien op een andere manier, maar je paard zal er heus niet slechter op worden.
En ik vind het ook wel 's fijn ff geen paarden.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:23

Ik ben daar heel makkelijk in ==> Mijn paardje krijgt gewoon een rustdag! En als ik een paar dagen weg blijf, dan zorgen mijn ouders en zus er wel voor dat ze verzorgd wordt. Maar om haar nou een uur in de stapmolen te zetten? Dan heb ik liever dat ze gewoon lekker op de wei staat. Ik rijd sowieso iedere dag, dus het kan geen kwaad om haar een paar dagen 'vakantie' te geven Lachen

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:35

Nee hoor, laat hem gewoon in de wei zetten en hij vermaakt zich opperbest. Sterker nog, hij is waarschijnlijk zelfs blijer om weer aan de slag te gaan dan voor de rust.

Pak iets aan voordat het een probleem is. Schep orde voordat de chaos intreedt.

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 15:14

Noureyev schreef:
Ja een volle 100%.

Ik ga zelfs nog als ik onwijs ziek ben.
Ik zet hem dan in de molen neem een kookwekker mee zet deze op 60 min en da dan lekker liggen slapen in de auto.

60 minuten om, paardje uit de molen, voeten wassen, eten geven en lekker gauw naar huis Haha!

Ik wou nu zelfs naar Euro Disney (speciale editie Kerst).
Mijn vriend zegt is goed ga maar boeken.

Ik denk ik ga morgen boeken Bloos! O nee NOUREYEV .

Ik heb dus gezegd laat maar, niet echt veel zin Tong uitsteken

Ik doe alles zelf tenzij het echt niet anders mogelijk is.

Maar ik ga dan wel eerst even iedereen SCREENTESTEN voordat ze met mijn paardje iets mogen doen.

Dus volgens mij ben ik nog erger als jou Haha! Haha!


ik doe zelfs niet aan screentesten Haha! er is wel iemand die er goed kan mee rijden, maar dan nog vind ik het niet leuk en zeker niet als ik niet kan zien wat ze allemaal uitspoken.. Ik ben erg... *LOL* Had zelfs al gevraagd aan mijn moeder of ik die drie dagen niet mocht thuisblijven, wat dus niet mocht. Ik probeer gewoon altijd aan mijn mede leerlingen duidelijk te maken dat mijn beestje voor mij als een kind is.. Ik durf hem niet alleen achterlaten.. Denk dat dit een erge verslaving aan het worden is Haha!

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:15

Als je iemand kent die voor je paard wilt zorgen, dan kun je toch wel met een gerust hart op vakantie? Ik zou 't er niet voor laten iig.

- Offline -

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:24

Natuurlijk doet iedereen het het liefste zelf, zou anders ook niet echt goed zijn. Maar een paar dagen je paardje door iemand anders laten verzorgen kan geen kwaad. Des te blijer ben je als je elkaar weer ziet na zo'n dagenlange vakantie!!!

PS. Wat ga je doen in Durbuy? Wij zijn er ook al een paar keer geweest.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:36

Kzou gewoon gaan hoor!ik laat mijn paardje ook met een gerust hart bij anderen achter, en ga ook wel eens iets leuk doen!Je hebt geen sociaal leven meer als je van jezelf niet eens een keer in de zoveel tijd niet naar je paard mag!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world aloneā€¦

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:45

Bij mij op het werk is het hetzelfde. Collega's snappen niet dat ik mijn paarden liever niet aan anderen toevertrouw. Die van mij is echt heel braaf bij iedereen. Als ie maar kan knauwen. Alleen die van mijn zussie is een beetje Schijnheilig eenkennig en daar laat ik gewoon niet graag iemand anders bij in de stal. Is gewoon niet verantwoord helaas. Bloos
Maar ik doe met alle liefde zelf mijn paarden en anders mijn zus. Maar verder ook niemand anders. Kijk ik de volgende dag tegen twee van de beledigde ezels aan. Mooi niet!! Knipoog Haha!

EEF www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 15:51

Emeraldo schreef:
PS. Wat ga je doen in Durbuy? Wij zijn er ook al een paar keer geweest.

Wat we gaan doen? goede vraag, ik weet dat we toch wel wat gaan sporten, zoals kajakken, fietsen. Zullen ook wel enkele uitdagingen tussen zitten.. Kun je er ook rijden? Dan krijg ik mijn klasgenoten misschien eens zover dat ze mee doen hehe Tong uitsteken
Het is dus eigenlijk verplichte vakantie he mensen, moet van school meegaan driedaagse uitstap noeme ze dat dan grr

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:03

Ik wil t liefst ook alles zelf doen, vooral rijden, als ik dan een weekje op vakantie ga, gaan ze ook naar mn instructrice, die ze dan rijdt.Een vriendin ofzo zou ik er sowieso niet op laten rijden.Die hebben een hele andere rijstijl.Ik vind het ook wel lekker een keer een weekje niks doen Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:29

Ik doe ook het liefste alles zlef maar er zijn een aantal mensen die ik vol vertrouwen alles in handen kan geven dus als je ook zo iemand hebt ga dan lekker! OK dan! Veel plezier

Rona, Linanda en Oackly

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:40

Ik doe alles ook het liefste zelf . Ik kan ook heel vaak niet mee naar dingen vanwege me paarden Bloos! . Maar ik sta voor bijna gratis bij iemand onder voorwaarde dat ik ze zelf verzorg. Als ik op vakantie ben ofzo willen zij het met alle liefde doen of als ik een dagje weg ben . Maar zeker ook voor hun idee hoe druk ze ermee zijn enz doe ik het al liever zelf. Als ik op vakantie ben hebben me paardjes ook echt vakantie Haha! , ze hoeven dan alleen maar water (in de zomer dan)

Mist

Berichten: 9442
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:41

Ik ben precies hetzelfde. NIemand kan mijn paarden beter verzorgen dan ik....zelfs mijn moeder niet. Ben al vaak terug gekomen van vakanties....waarna ik besloot ze in het vervolg maar mee te nemen. Een ander mijn paarden laten rijden zou ik ook niet doen (iemand vinden die ze veilig buiten kan zetten is al een probleem met miss dominantie erbij) behalve dan Dizzy hier op bokt, die woont gelukkig maar 500m verderop, en die is net zo'n zeikerd als ik met paarden.

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:46

Het liefst ga ik natuurlijk zelf heen, zelfs als ik echt ziek ben, maar soms is het gewoon wel is goed voor je om het werk eventjes uit handen te geven, heb nu ook 1 keer in de week een bijrijdster, en het bevalt echt super. je kunt gewoon lekker een xtje weg en genieten van andere dingen. het moet natuurlijk wel leuk blijven en je sociale leven ook goed houden toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mirriezz, wendyh en 23 bezoekers