Iemand ervaring met de Pagony Stable?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Iemand ervaring met de Pagony Stable?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 11:55

Hoi!

Ik heb via marktplaats een Pagony Stable aangeboden gekregen voor 15 euro (reden: 1 losse borstsluiting) , dus nu wilde ik aan jullie vragen hoe jullie ervaringen met die deken zijn, om te kijken of ik deze deken moet kopen of niet.
Dus: Wat zijn jullie ervaringen met de Pagony Stable?
Afbeelding
Een identieke kopie van de welbekende Hippodeken. Vervaardigd volgens het exacte model en materialen.Zeer sterke buitenstof
€ 72.58

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!


pantarhei

Berichten: 9060
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:38

Ik heb een pagony stable volgens mij met twee klittenbanden en twee gespen en ca 200 grams voering. BEvalt uitstekend. Doe alleen de voorsluitingen niet meer los, omdat ervaring leert dat als er rommel in het klittenband komt, dan sluiten ze niet meer met alsgevolg drukkingen en kale plekken. Enige nadeel van deze deken dat die geen gladde voering heeft. Kan ook zijn dat je de 300 grams bedoelt, heb ik ook en daar is nu binnen drie weken gebruik de bovenste voorsluiting vanaf (GRRRRRRRR) Nu met sporenriempjes aan elkaar gezet. Was in augustus bij Divoza Zoetermeer overigens voor de helft van het geld dus E 37. De 200 grams kost E 45

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 14:41

Het is dus wel een fijne deken?
Kan ie tegen een regenbuitje?

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

pantarhei

Berichten: 9060
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:05

Nee het is een echte staldeken, bij mij ligt er een Rambo bij de ene en een Harry horse regendeken bij de andere overheen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lanouska en 32 bezoekers