hartslagmeter kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

hartslagmeter kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 23:27

ik ben nu echt serieus op zoek naar een hartslagmeter, heb er een gehuurd maar die moet jammergenoeg weer terug Verdrietig maar wil er nu een kopen. omdat ik ga beginnen met endurance rijden weet ik niet waar ik goed aan doe. een polar a1 of een polar a3 of een hartslagmeter vabn de hartslagmetershop, die een stuk goedkoper is. en mischien wel net zo goed om te beginnen... wie heeft er advues voor mij.
ben trouwens maar een arme student (hahaha) help!!!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 08:53

Je kan ook gewoon wachten en eerst wat wedstrijden rijden.. je kan prima zonder hoor... Maargoed, ligt er maar net aan wat voor geld je uit wilt geven. Ik ga denk ik de Run Tec van de hartslagmetershop kopen, maar van 't voorjaar pas, als Rowan weer in training komt. Heb ik nu nog niet echt iets aan.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 08:55

Polar A 3 kun je meer instellen en vindt ik zelf heel fijn om mee te werken/trainen. Zijn ze bij de hartslagmetershop goedkoper dan bij Goedhard?
Succes ermee!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 09:05

de hartslagmeterswhop heeft geen Polar. alleen de runtec... die ik bedoel zeg maar... denken jullie dat dat wat is???

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:29

graciaxxx schreef:
de hartslagmeterswhop heeft geen Polar. alleen de runtec... die ik bedoel zeg maar... denken jullie dat dat wat is???


Geen idee, heb geen ervaring met de runtec....