Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:13

Op het moment niet, zal er eens 1 maken :)

Aviva_boele
Berichten: 14
Geregistreerd: 05-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:43

Diaz schreef:
Leuk! De zadelkasten zoals ze bij ons op stal zijn! (ook erg leuk vind ik!)
[ Afbeelding ]
er hangen nu trouwens krijt-bordjes aan met namen! Echt heel leuk!



Heb je dan 2 kastjes p.p??

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:03

Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring met het pakhuis ruitersport? Iemand goede ervaringen met deze zadelkasten?

Daks

Berichten: 5834
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:46

Gizeppie schreef:
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring met het pakhuis ruitersport? Iemand goede ervaringen met deze zadelkasten?


als je in dit topic zoekt naar Pakhuis krijg je een pagina vol positieve reacties

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 09:46

Gizeppie schreef:
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring met het pakhuis ruitersport? Iemand goede ervaringen met deze zadelkasten?


Een stalgenoot en ik hebben daar recent een kast besteld. De kasten zien er mooi uit, maar qua afhandeling ben ik alles behalve tevreden. We moesten er zelf al enorm achteraan zitten wanneer de kasten geleverd werden, vervolgens bleek er miscommunicatie te zijn geweest wat betreft wel/geen wieltjes eronder en werden de kasten incompleet geleverd.
Ik gaf dat al meteen aan, maar meneer ontkende het. Eenmaal thuis heb ik het opgezocht en het bewijs naar het pakhuis gemaild. Daar is op gereageerd, maar niet met de gewenste oplossing. Inmiddels probeer ik nu al een maand contact te krijgen met hem, maar tot op heden helaas zonder resultaat.

Wat betreft de kasten zijn het dus zeker mooie dingen en het geld waard. We hebben er iedere dag plezier van.
Maar qua service schieten ze daar (in ieder geval bij ons) echt enorm tekort.
En dat vind ik echt heel jammer en ook kwalijk, zeker ook omdat het nou niet bepaald een kleine uitgave was.

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 10:21

Gizeppie schreef:
Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring met het pakhuis ruitersport? Iemand goede ervaringen met deze zadelkasten?



Zelf hier niet besteld, maar wel overwogen, echter vond ik net als figo de service niet goed. Moest al 3 berichten sturen (via marktplaats) voor ik antwoord kreeg op de vraag of het mogelijk was een kast op maat te laten maken, toen kreeg ik eindelijk een ja en zeiden ze dat ik een tekening moest mailen, na een week nog geen antwoord op wat het dan zou kosten, weer erachteraan gemaild, toen wel antwoord, maarja ondertussen waren we ruim 2 weken verder en was ik eigenlijk al afgehaakt.
heb tegelijkertijd een prijsopvraag gedaan bij bouwstore houtbouw, die maken de kasten ook op maat, maar dan in stijgerhout, daar verliep alles super netjes, kon voor een vaste prijs precies de indeling doen zoals ik wou, ze hielden mij op de hoogte, hebben tussendoor foto's gestuurd, en binnen een maand kon ik mijn kast ophalen. En ze waren nog goedkoper ook. :j

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:33

Is er iemand die toevallig een zadel kist heeft?

Aco

Berichten: 563
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: West-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:24

Gizeppie schreef:
Is er iemand die toevallig een zadel kist heeft?


Heel heel vroeger had ik dit. Echter zat er wel geen zadel in.
Kon uiteindelijk wel VEEL meer in dan een rechtstaande versie (zelfde afmetingen), maar vond een rechtstaande net iets praktischer.

b0hemian

Berichten: 311
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Veluwe

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:04

Ik heb een soort van zadelkist :+
Maar dan wel rechtop staand.

Afbeelding
Afbeelding

Super om al jullie prachtige kasten te zien zeg. Ik heb wel een beetje spijt van de mijne, hij is me te klein :')

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 21:52

Oh die laatste is gaaf. Ziet er heel erg stevig uit

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 17:41

Ik heb een vraagje voor de mensen met een ijzeren kast. Hoe hebben jullie je zadelsteunen halsterhaken ect. Vast geschroefd zitten? Met bouten oid?

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 21:58

Lillian__ schreef:
Ik heb een vraagje voor de mensen met een ijzeren kast. Hoe hebben jullie je zadelsteunen halsterhaken ect. Vast geschroefd zitten? Met bouten oid?

Bouten idd! eerst een gat erin en dan een bout erdoor, werkt perfect.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:57

Idd. met bouten en moeren werkt perfect.

megaspan
Berichten: 220
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 21:33

Je kan het ook prima met popnagels doen.voordeel hiervan is dat er niks uitsteekt

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 17:48


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:17

Wij zijn druk geweest met een kast ontwerpen en maken. Er moeten alleen nog deuren in maar verder is ie klaar. Hij is 2m hoog en 1.18 breed.
Ben er echt blij mee. Kan er alles hopelijk in kwijt. Morgen gaan ie mee naar de nieuwe stal.
Afbeelding

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 09:03

Heb je de planken niet iets naar achteren laten vallen? Nu kan je niets aan de binnenkant van de deur hangen, want dan past dat niet. Of je moet 'dikke' deuren maken.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 09:12

Rena100 schreef:
Heb je de planken niet iets naar achteren laten vallen? Nu kan je niets aan de binnenkant van de deur hangen, want dan past dat niet. Of je moet 'dikke' deuren maken.


Nee dat heb ik expres niet. Ik heb alles naast mn zadel hangen aan de tussenplank.

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 15:00

Iemand ervaring met de zadelkar van Harry's Horse, of hem dagelijks gebruikt?
Afbeelding

Is het een fijn ding?

Ufurio4e

Berichten: 1394
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Giesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 19:28

michelle___ schreef:
Iemand ervaring met de zadelkar van Harry's Horse, of hem dagelijks gebruikt?
[ Afbeelding ]

Is het een fijn ding?


Het is een fijn ding maar niet degelijk!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:42

#Ymke# schreef:
Nee dat heb ik expres niet. Ik heb alles naast mn zadel hangen aan de tussenplank.


misschien werkt het niet voor je... maar...
de geleiders voor lades komen in setjes, als je in aan de wand bevestigd met daarop een plank waar je bijv. de hoofdstel haken aan vast maakt, kun je die naar buiten trekken en simpel overal bij komen.

Aan de binnenkant van de deur kun je dezelfde stof bevestigen die je hebt bij klittenband (niet de grove plakkende) dan heb je altijd plek om bijv. zakjes/hoezen aan de binnenkant te bevestigen (met de grove klittenband deel) waar je bijv. paspoort of kalender/agenda simpel in zicht kunt ophangen zonder gaten te moeten maken in de deur en je door bakken of lades moet gaan om het te pakken.

ogidni
Berichten: 456
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:16

Alane schreef:
#Ymke# schreef:
Nee dat heb ik expres niet. Ik heb alles naast mn zadel hangen aan de tussenplank.


misschien werkt het niet voor je... maar...
de geleiders voor lades komen in setjes, als je in aan de wand bevestigd met daarop een plank waar je bijv. de hoofdstel haken aan vast maakt, kun je die naar buiten trekken en simpel overal bij komen.


Aan de binnenkant van de deur kun je dezelfde stof bevestigen die je hebt bij klittenband (niet de grove plakkende) dan heb je altijd plek om bijv. zakjes/hoezen aan de binnenkant te bevestigen (met de grove klittenband deel) waar je bijv. paspoort of kalender/agenda simpel in zicht kunt ophangen zonder gaten te moeten maken in de deur en je door bakken of lades moet gaan om het te pakken.

Dat vind ik nog eens een goed idee. _/-\o_

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Bokts mooie zadelkamers? zadelkasten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:08

Zo heb ik mijn kast ook gemaakt! Kan alles eruit trekken (zelfs de zadelsteun) en dat is echt ideaal! Werkt heel fijn!

overzee2

Berichten: 666
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:12

_Marinke_ schreef:
Zo heb ik mijn kast ook gemaakt! Kan alles eruit trekken (zelfs de zadelsteun) en dat is echt ideaal! Werkt heel fijn!



Dat wil ik ook! Kun je uitleggen hoe je dat hebt gedaan? Misschien foto?

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:22

Poehhhh heb geen handleiding ofzo, maar van buizen hebben we een draai systeem gemaakt waar m'n zadel dan ook op ligt zodat 't uitdraaibaar is. Beetje hetzelfde idee als wat je ook in trailers tegen komt. Daarnaast heb ik zo'n broekhanger van de ikea gebruikt voor m'n dekjes en zo'n riem / sjaal hanger voor hoofdstellen en halsters. Bovenste plank heb ik dan wat opbergdozen neergezet voor spul wat je niet vaak gebruikt (zoals ledervet, medische dingetjes, reserve riempjes etc.)

Afbeelding Afbeelding

Alleen op m'n huidige stal heb ik een inbouwkast als zadelkast en kan ik deze kast niet kwijt. Moet nog een plannetje maken hoe ik die op een net zo'n handige manier ga inrichten. :)