een beetje vroeg maar...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

een beetje vroeg maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 18:01

Ik ben dus opzoek naar een pony/paardenkamp.Die zijn er genoeg,maar ik zoek er dus eentje dat 10-14 dagen duurt.Niet zo een waar je van maandag-vrijdag gaat,en het weekend daar dan kan doorbrengen en dan nog een keer van maandag-vrijdag,maar waar je in het weekend dus ook rijd.Wat voor soort kamp het is maakt niet veel uit,zolang het maar geen kamp is waar het vol kinderen zit die "al wel drie keer op een pony hebben gezeten"(onder kinderen versta ik mensen onder de 11 jaar)

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:19

Hey misschien moet je eens is op www.vinea.nl kijken en dan bij vakanties en dan bij Jumper. Dat zijn paardrijvakanties. Volgens mij duren die ook wel wat langer. En je kan zelfs mee naar het buitenland enzoo dacht ik.. Lachen

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 21:04

kan je vanuit belgië ook boeken?

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 08:06

Ik weet wel een aantal ponykampen, maar ik weet niet voor hoelang dat is. Moet je even op de site dan kijken.

Marije_jiplover

Berichten: 25315
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:08

Ook ik heb heel goede ervaringen met Vinea. Ben er een keer of4 of 5 mee op vakantie geweest, zowel in binnen- als buitenland.
Ook van uit België is te boeken, volgens mij, want ik heb weleens Belgische kinderen op kamp ontmoet.
Vooral de buitenlandse reizen duren meestal langer dan een week (kan een trektocht zijn, maar ook gewoon bij een manege ofzo).
Succes!