Meningen gevraagd. Welk vervoer te gebruiken..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Meningen gevraagd. Welk vervoer te gebruiken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 13:42

Wie kan mij helpen met het volgende??


Over een tijdje gaan wij Rick naar de opfok brengen.

Hij gaat naar de Eagles Ranch op Texel. Omdat dit niet om de hoek ligt, en hij met de boot moet, moet er het een en ander geregeld worden met het vervoer..

Nou heb ik 3 mogelijkheden..

1. Er is bij ons op stal een trailer die ik mee kan nemen. Maar omdat ik
niemand ken met een E rijbewijs (slecht he? Verdrietig ) wordt dat lastig. Of ik zou iemand in moeten huren of zo.

2. Ze zouden Rick op kunnen halen, kosten ong 250 euri. Ik wil dan wel graag mee. Dus zou ik of met het openbaar vervoer terug moeten, of met de auto er achteraan rijden dan komen er nog meer kosten bij. Niet dat ik er niks voor over heb, maar het is toch een smak geld.

3. Ik zou ergens een veewagentje kunnen huren die je met een B rijbewijs kan besturen. Ik kan op internet alleen bedrijven vinden die of trailers of vrachtwagens verhuren.


Wat zouden jullie doen, of hoe hebben jullie het gedaan?

Weet er iemand een bedrijf waar ik zo'n veewagen kan huren?

Of heeft iemand andere ideeen? Laat het me weten.

Alvast bedankt OK dan!

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 13:55

heeft er niemand in de omgeving zijn E-rijbewijs bij zijn B gekregen (bv ouders of oudere mensen?). Dan zou ik kiezen voor het huren van een veewagentje. Het is om het even en het kost allebei een smak geld. Dus ik denk dat ik dan zou kiezen (makkelijk praten: ik heb E) voor het zelf vervoeren van mijn paard en dat moet dan via een veewagentje.

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:33

Je kunt een veewagen huren bij Anemone in Scherpenzeel, nabij Ede. www.anemone.nl ik heb geen idee wat ze kosten, als je er een wagen koopt vragen ze de hoofdprijs en meer, maar misschien valt het mee.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 14:45

Ik woon redelijk bij je in de buurt (Laren) en heb een E-rijbewijs. Misschien kunnen we iets regelen?
Wanneer moet dit gebeuren?

Een trailer heb je dus, heb je ook een auto die kan trekken? Eventueel heb ik die.

Ik ben niet van plan om het voor nop of alleen brandstofkosten te doen, maar voor minder dan 250 euro moet toch wel lukken Knipoog

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 15:20

Margreet"]
Wanneer moet dit gebeuren?
[/quote]

In Januari op z'n laatst. Ligt er een beetje aan, wanneer het niet meer gaat met de merrie misschien wel eerder.

[quote="Margreet"]
Een trailer heb je dus, heb je ook een auto die kan trekken? Eventueel heb ik die.
[/quote]

Auto met trekhaak nog niet maar zou ik misschien wel aan moeten kunnen komen.

[quote="Margreet schreef:
Ik ben niet van plan om het voor nop of alleen brandstofkosten te doen, maar voor minder dan 250 euro moet toch wel lukken Knipoog


Tuurlijk niet ik zou het niet eens willen als iemand het voor niks zou willen doen.


Ik ga je aanbod zeker onthouden. Mocht ik nou geen veewagen vinden voor een redelijke prijs, mag ik je dan pben? (over de prijs worden we het dan zeker eens). In ieder geval heel erg bedankt voor je aanbod..

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 15:28

Robyn schreef:
Mocht ik nou geen veewagen vinden voor een redelijke prijs, mag ik je dan pben?


Tuurlijk!
We overleggen wel als het aan de orde komt en dan komen we er heus wel uit.