Hoe was je de ANKY-pad?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Hoe was je de ANKY-pad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 20:41

Vandaag lagen er waar ANKY pads in de winkel. Ik wilde er absoluut 1-tje kopen maar ik twijfel toch weer.

Reden: de dekjes kunnen maar op 30 graden gewassen worden . Ik wilde een witte of een L-blauwe kopen en aangezien die snel vuil worden krijg je die op 30 graden echt never nooit niet schoon . De katoenen dekjes, de licht gekleurde gooi ik met gemak in de machine op 75 graden als dat nodig is. Maar dit materiaal is syntetisch en ik weet uit ervaring Schijnheilig dat synthetische stoffen heel vreemde vormen kunnen aannemen als je ze te heet wast.

Dus mijn vraag: wie heeft er een ANKY dekje en hoe overleefd dat dekje de hogere temperaturen is de machine?


Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:08

Zijn inderdaad erg mooi ja....
Wilde even reageren op jouw reactie dat je lichtblauwe dekjes op 30 graden nooit schoon krijgt.
Ik heb bijna alleen maar dekjes van RG. Hartstikke duur, dat wel, maar super!! Ik heb hele besmettelijke kleuren waaronder licht geel en licht roze. Na 2 jaar krijg ik nog vaak opmerkingen of ik een nieuw dekje heb.
Ook deze dekjes mag je maar op 30 graden wassen, en komen als nieuw uit het wasmachine. Heb ook een lichtblauw dekje van BR, en dat krijg ik op 60 graden nog niet schoon. Het ligt dus heel erg aan de kwaliteit van de stof. Kan je niet vertellen hoe die van Ankie is, maar ik weet wel dat ik hele vieze dekjes van RG weer spiksplinter nieuw kan krijgen op 30 graden!!
Het kan dus wel Knipoog

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:11

Wat is RG voor een merk? En wat kosten die dekjes?

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:18

Moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet waar RG voor staat.
Het is een italiaans merk, en ik kan de dekjes naar eigen smaak samenstellen. Bij ons in de ruitersportzaak (http://www.ruytersvoorruiters.nl/) hangen allerlei kleuren stof en biezen. Kan het zo maken als jij zelf wil. Duurt wel even Knipoog
De dekjes kosten 72.50 Euro per stuk. Maar ze zijn het echt waard!
Op Indoor Brabant en van dat soort evenementen staat er meestal wel een kraampje die dit soort dekjes verkoopt.
Heb even op internet gekeken, maar kan zo niets vinden.
Kom morgen bij de ruitersportzaak, zal ik eens vragen wie de importeur is, kun je misschien kijken of ze het bij jou in de buurt ook ergens verkopen...

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:01

Ik heb die creme kleurige en hij kwam als nieuw uit de was, en gewoon op 30 graden.
Ze zijn zowiezo heel erg vuilafstotend, de enige plekken die echt vies waren zaten onder de singelstoten.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:26

hey
hier in de ruitersportzaak hebben ze die dekjes van RG ook! echt prachtig!! maar de prijs Lips are sealed ik vind ze wel wat duur.
Ik heb trouwens nu ook zo'n lila, heel bemettelijk kleurtje, heb hem nog maar enkele keren gebruikt, en na de eerste wasbeurt al niet meer schoon te krijgen. Ik ga een keer proberen op 40 graden, ik zet het meestal maar op 30 (miniwasje)
en idd, babyblauw van BR is helemaal niet schoon te krijgen Boos!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:45

Citaat:
Ik heb trouwens nu ook zo'n lila, heel bemettelijk kleurtje, heb hem nog maar enkele keren gebruikt, en na de eerste wasbeurt al niet meer schoon te krijgen. Ik ga een keer proberen op 40 graden, ik zet het meestal maar op 30 (miniwasje)
en idd, babyblauw van BR is helemaal niet schoon te krijgen


En die lila is dus niet van RG lijkt me zo Haha!
Nee, ze zijn wel duur, maar ik rij er wel een week lang iedere dag mee, en dan op 30 graden nog helemaal schoon!
Dan vind ik ze die 72,50 wel waard!! Heb de meest ook al meer dan 2 jaar. En nog zgan!
En BR dekjes... leuke kleurtjes, maar daar houdt het voor mij dus mee op... geen BR dekjes voor Murs meer!!

Back in the saddle Haha! 20-9-2008

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:37

nee die is niet van RG Haha!
Hij lijkt er wel op. de ruitersportzaak hier (Kerckhaert) heeft een eigen collectie dekjes, die lijken er echt sterk op, maar aan de onderkant heb je dan de gewone stof, zoals op de bovenkant. Die van RG hebben zo'n witte onderkant meestal he? met van die ruitjes-stof (ok, vaag uitgelegd) maar die krijg je idd snel weer schoon!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:42

Heb zonet mijn moeder overtuigd Haha! ze zegt zelf dat die stof idd heel makkelijk wast. En ze zei "dan haal je er zo maar eens een he" Haha!
Vanmiddag de ruitersportzaak maar alweer een keertje gaan onveilig maken *LOL*
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 13:01

Ik ben ook OM hoor.
Ik ga 'm maar halen Haha!

Bedankt iedereen!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:00

en, welke kleur heb je?? Haha!
Fotoooooooo :p
veel plezier ermee
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

celine

Berichten: 225
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:26

ik heb ook een zwarte pad alleen dan van divoza..die zijn wel makkelijk uit te wassen ( zegt m'n moeder Tong uitsteken haha) en die zijn ook lang niet zo duur.. 27 euro of zo..die liggen hartstikke goed en die zijn lekker zacht.. is eigenlijk voor paarden met een gevoelige rug..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:15

Bij de ruitersportzaak hier in de stand hadden ze alleen de kleuren wit-zwart-l.blauw.
Wit is schitterend maar ik heb al een prachitg wit wedstrijd-geluksdek Party!! gekregen van een lieve vriendin en Bokker. En van een andere lieve Bokker kreeg ik ooit een spiksplinternieuw baby-blauw dekje. Zwart vind ik weer saai.
Dus,........ ik heb Divoza gebeld en daar het camel kleurige dekje besteld Nu nog passende bandages er bij zoeken Lachen

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:01

hmm als de divopad goed is, ga ik daar ook nog even over nadenken de Anky-pad vind je hier nergens Boos!
Veel plezier met je camelkleurige! Haha!
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:28

Ik heb de ANKY-pad bij Divoza besteld. Ze staan niet in de catalogus maar ze kunnen ze wel leveren!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:31

Ik ben zelf helemaal weg van de anky pads!
Ik heb er twee aangeschaft maar ik vind ze echt zo geweldig dat ik alle kleuren ga kopen.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:13

*schop omhoog, vond het zonde om er een nieuw topic voor te openen*

Heb een witte, net 3 keer achter elkaar gewassen maar nog is ie vies. Op de naden is dat ding nog vies. Hij kwam de eerste keer viezer uit de machine dan dat ie erin ging. Alleen de randen waren vies en na het wassen was ie helemaal grijs.

Wat doe ik verkeerd??? Ik had de randen eerst ingezeept met ossegal, daarna op 30 graden met wat waspoeder.

Please help me, ik vind het zonde als mijn nieuwe dekje nu al helemaal smerig is en blijft!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:30

*nog een schopje omhoog*

Niemand die me kan helpen??

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:16

Jippie schreef:
Bij de ruitersportzaak hier in de stand hadden ze alleen de kleuren wit-zwart-l.blauw.
Wit is schitterend maar ik heb al een prachitg wit wedstrijd-geluksdek Party!! gekregen van een lieve vriendin en Bokker. En van een andere lieve Bokker kreeg ik ooit een spiksplinternieuw baby-blauw dekje. Zwart vind ik weer saai.
Dus,........ ik heb Divoza gebeld en daar het camel kleurige dekje besteld Nu nog passende bandages er bij zoeken Lachen


Zwart is niet saai, die heb ik!! Hartstikke stijlvol en rustig om naar te kijken. Ik moet zeggen dat camel ook heel mooi is, maar zwart vind ik ook mooi!

Toos paardloos

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:43

Ik vind zwart ook heel mooi. Maar Karan is een koffievos en dan valt zwart dus echt helemaal weg, helaas.

Dus de zwarte dekjes die ik had zijn weggegeven.... Huilen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:46

Mijn witte dekje komt ook altijd brandschoon uit de wasmachine hoor! En die was ik altijd op 30 graden! Lachen

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 14:46

Ik was altijd alles op 30 graden. Alles wordt ook schoon, hoe vies het ook is geweest.
Vloeibaar wasmiddel is beter dan poeder. Biotex vlekkendepper werkt ook erg goed.

Don't dream your life, live your dreams!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:25

Ik heb de pad van Anky in de kleur Licht blauw en hij kwam echt super schoon uit de was hoor met 30 graden hij was best vies, vooral de randjes aan de onderkant maar hij is weer als nieuw!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: su72, Ubermetrics en 86 bezoekers