paardenfan (nieuw magazine belgie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:41

Nieuwe boekenwinkel in de ring? Niet gezien hoor, en ik ben er vorige vrijdag nog geweest ... Verward Is het niet "op de ring" in de plaats? Kan op het ei rond kortrijk zijn dan.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:51

ben er ook gisteren nog geweest. zou ik iig heel fijn vinden, maar een boekenwinkel ben ik er buiten een met tweedehands boeken enzo nog niet tegengekomen.
ik laat het je weten he sonja, als je niet mee gaat, waar het is!

Enya - Daya :-)

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 08:20

mijn pa wet het zijn. ze verkopen er geen boeken. geloof me nu maar. je hoeft heus niet op voorhand te gaan kijken ofzo of het waar is (geloof mijn pa maar Haha! )
er kan een probleeem zijn, hopelijk wil hij ons voeren vandaag. want hij is weer met zo een humeur opgestaan en ik heb al een hele reek naar hij hoofd gekregen Verward wat heb ik gedaan???
pff, hopelijk draait hij weer bij. ik heb het gisteren ook gevraagd, werd ik bijna levend gevild; niet te doen! we zien wel he!!
groetjes

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 08:32

Dat paardenfan tijdschrift zie ik trouwens bij ons niet meer liggen in de supermarkt of tijdschriftenhandel.
Ik denk dat je toch aardig wat mooie modelpaarden van Breyer kunt kopen (inclusieve mooie stal) voor het geld wat je voor dat tijdschrift uitgeeft.

Je suis Charlie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flew, Josien_ en 25 bezoekers